IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mercedes се отказва от топ-версията на C-Class

AMG премахва версиите C43 и C63 от гамата си в полза на C53

Германският производител Mercedes подготвя драстични промени за фейслифта на C-Class. Две от AMG версиите - C43 и C63, ще отпаднат от гамата още в средата на жизнения цикъл, като така единственият спортен вариант ще остане C53, съобщава Mercedes-Benz Passion, като се позовава на свои източници в компанията.


Mercedes-AMG C63


От Mercedes отказват коментар по темата, но още преди месец представител на марката отхвърли възможността топ-версията на модела - C63 AMG, отново да получи V8 двигател. Това означава, че германците се отказват от тази модификация, след като търсенето на нейното последно поколение, оборудвано с хибридна система с 2,0-литров двигател, е много слабо. И дори големите отстъпки, обявени в Германия и САЩ, не могат да накарат клиентите да си купят варианта с 4-цилиндров мотор.

В същото време версията AMG C53 ще бъде модернизирана, тъй като тя ще остане единственият представител в семейството AMG. След фейслифта C53 ще разчита на 6-цилиндров мотор, но няма да бъде plug-in хибрид, какъвто беше C63, а ще използва вариант на двигателя M256M с мека хибридна технология. Това обаче сериозно противоречи на изявлението на главния изпълнителен директор на AMG - Майкъл Скибе, който беше категоричен, че електрифицираният четирицилиндров двигател е "много, много прогресивен".


Mercedes-AMG C63


Поставянето на 6-цилиндров двигател без plug-in хибридна технология трябва значително да намали собственото тегло на автомобила. Именно това е най-големият проблем на настоящата C63 AMG, която тежи цели 2185 кг.


0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    На C класите с по-големи двигатели, това беше забавното - лека кола, но мощна. Не, няма да догониш Ферари или нещо такова, но си беше забавна и пръгава количка. Сега ... Сега тежи повече от на баща ми Тундрата ... А онова е камион. Дърпаме по 5 тона ремаркета с него. През калчищата.
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Оня с каруцата ( преди 2 месеца )
    Не си ли самоизяжда гумите, докато реве като див глиган, никво АМГ не е!
  • #1
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    2,2 тона "спортен" седан - доооообре