IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Британци посочиха 10-те най-добри меки хибрида на пазара

Тези модели не само пестят гориво, но и предлагат висок комфорт

Меките хибриди (MHEV) стават все по-популярни сред шофьорите, които искат да намалят разходите за гориво, без да е необходимо зареждане. За разлика от пълноценните хибриди или plug-in версии, тези модели използват малък електрически мотор за поддържане на двигателя с вътрешно горене, осигурявайки по-добра икономичност и по-плавно возене. Колегите ни от британското издание What Car? посочиха 10-те най-добри меки хибрида на пазара.


10-те най-добри меки хибрида на пазара (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    до 7 ( преди 5 дни )
    Глупост е при плъгините и пълните хибриди. При микрохибридите са толкова леки, че не се забелязват, а има реална икономия и по-приятна реакция.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до 8 ( преди 5 дни )
    Не микрохибридът е виновен за разликата от 2 литра. Тя си беше толкова и преди появата им при бензинови мотори - откакто се помня.
  • #8
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Мекшят хибрид е като оная работа. Мека ли е не върши работа. А обявените разходи на гориво са с 2 литра на горе поне. Ес класата ще харчи 8,3/100 точно никога. Даже по нанадолнище няма шанс да падне под 10.
  • #7
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Дали са ( преди 5 дни )
    Мъкненето на елмотор и батерия си е глупост ,просто е въпрос на време да изчезнат !
  • #6
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    То и моят по книжка е под 6 литра, но с нечовешки мъки смесен разход 7.4 и ако карате повече градско забравете за под 10.
  • #5
    11 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Както бях казал, микро хибридите са единствените смислени хибриди - реални икономии за около 1000 лв. повече в цената на придобиване. Ел. моторът помага, когато има най-голям смисъл - при ускорение и при превключване на скоростите. Там се постига по-голямата част от икономията. Всички други видове хибриди са безсмислени.
  • #4
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    "на третия ред могат да седнат 6-футови седалки" - явно БМВ е намерила нова клиентела: седалки. Сериозни седалки ще да са, щом могат да си позволят толкова скъпа кола.
  • #3
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Q7 на сайта на производител дава съвсем различен разход. Е по надолнището ще падне под 5
  • #2
    17 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    БМВ 5 (520и) - 5/100 ама друг път., реално е 7 и отгоре. То хибрида им 530е (същия бензинов мотор) не може да даде такъв разход (с много много жалене и каране на Еко про, едваааам 6/100). Дори 520д не дава 5/100 (и от без да го зориш)
  • #1
    25 rate up comment 1 rate down comment
    Jojo ( преди 5 дни )
    Kia Sportage 1.6T GDi В реални условия в София няма падане под 11 вече втора година.