Японските автомобилни производители отчетоха различни резултати от производството и продажбите за февруари 2025. Вторият месец на годината показа смесена динамика сред японските компании. Като цяло пазарът изисква преосмисляне на стратегиите и акцент върху новите автомобили, за да се запазят позициите в контекста на глобалната трансформация на индустрията.
Как се справиха водещите японски компании през февруари (ГАЛЕРИЯ):
Mitsubishi Motors
Mitsubishi Motors отчете 12-ти пореден месец на спад в общото производство - 79 002 автомобила, което е намаление от 9,6% спрямо година по-рано. Вътрешното производство е спаднало с 6,1% до 42 690 бройки, а в чужбина - 13,5% до 36 312 автомобила.
Mitsubishi Motors отчете 12-ти пореден месец на спад в общото производство - 79 002 автомобила, което е намаление от 9,6% спрямо година по-рано. Вътрешното производство е спаднало с 6,1% до 42 690 бройки, а в чужбина - 13,5% до 36 312 автомобила.