IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Как се справиха водещите японски марки на пазара през февруари

Само три компании отбелязаха ръст в глобалното производство

Японските автомобилни производители отчетоха различни резултати от производството и продажбите за февруари 2025. Вторият месец на годината показа смесена динамика сред японските компании. Като цяло пазарът изисква преосмисляне на стратегиите и акцент върху новите автомобили, за да се запазят позициите в контекста на глобалната трансформация на индустрията.


Как се справиха водещите японски компании през февруари (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #6
    9 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    "японците са водещи във всички технологични отношения", а мократа пръъддня е най-умният човек на света.
  • #5
    9 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Мокра пръъддня, затова ли всички японски компании са надолу - както по продажби, така и на борсата? Сега се сещам, че пропуснах и Хонда, чиято нова стратегия е да догонят по продажби Мицу и Мазда.
  • #4
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 2 дни )
    До 3: Лумпи, японците са водещи във всички технологични отношения. Докато немците (например) се бъхтат с електромобили на загуба, защото с канцерогенните си дизели не могат да покрият лимитите за емисии, японците кешират яко от хибриди. А електромобилния пазар ще го превземат когато технологиите поевтинеят достатъчно. Технологичното превъзходство обуславя правилната технологична стратегия.
  • #3
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 2 дни )
    Абе Тротинет, какво стана с опорката за неизбежния срив на Тойота?
  • #2
    11 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Никой. Никой не купува нито Мазда, нито Митсубиши, нито Нисан, нито Субару. Сузуки пък разчитат почти изцяло на Индия със суперевтини модели. Виж че едва вързват 1 млн. В момента положението е такова, че компания не може да продава модерни автомобили с толкова малко продажби. Неслучайно всички тези са виснали на врата на някой - я Рено, я Тойотка. За момента само Тойотка се крепи, но признаците за разруха ясно се виждат и при тях. Технологично са 20 г. назад.
  • #1
    13 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Нямат шанс тези барууттницци. Стратегията им е тотално погрешна. Сега има нечувано търсене на бюджетни автомобили, но джапонците много си повярваха и държат цени като на истинските марки. Никой не иска барруутнник на премиум цена