Японските автомобилни производители отчетоха различни резултати от производството и продажбите за февруари 2025. Вторият месец на годината показа смесена динамика сред японските компании. Като цяло пазарът изисква преосмисляне на стратегиите и акцент върху новите автомобили, за да се запазят позициите в контекста на глобалната трансформация на индустрията.
Как се справиха водещите японски компании през февруари (ГАЛЕРИЯ):
Toyota отчете втори пореден месец ръст на глобалното производство, достигайки 779 790 единици, което е с 6% повече от същия период на 2024. Вътрешното производство е нараснало с 16%, а в чужбина е отбелязало леко увеличение от по-малко от 1%.
Глобалните приходи на компанията са скочили с 6%, водени от 28% ръста на вътрешните продажби и 2% на международните. В Северна Америка обаче продажбите са спаднали със 7%, което компанията отдава на по-малкото работни дни и недостига на запаси въпреки силното търсене.