IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Внимание - това бензиново MG3 струва едва 8000 евро като ново

Появата на подобен модел в Европа може сериозно да застраши Dacia Sandero

Реалността у нас е ясна - много хора купуват евтина кола, защото могат да си позволят само това в момента. Поради тази причина Dacia Sandero беше най-купуваната кола в Европа през 2024. Но румънците трябва да внимават, защото един от конкурентите им - MG също продава автомобили на много достъпни цени.


MG 3


Европейското MG3, което пряк съперник на румънския модел, се предлага от 17 490 евро с бензинов двигател с атмосферно пълнене, произвеждащ 115 к.с. Да, то е малко по-скъпо от Sandero, но негова версия за пазар извън Европа се продава на цена, типична за едни безвъзвратно отминали времена.

Тази версия на модела е достъпна в Чили, като е естетически различно от европейското MG3 (те също така не споделят същата платформа) и се продава само за 8245 евро. Автомобилът разчита на същия 1,5-литров атмосферен мотор, който в този случай осигурява 109 к.с. и само 135 Нм.


MG3


Данни за ускорението не се посочват, но те няма как да бъдат впечатляващи. Известно е, че двигателят се комбинира с петстепенна механична скоростна кутия или четиристепенна автоматична. Средният разход е 6,7 литра на 100 км.

Разработеното в Китай многофункционално превозно средство е с дължина 4,06 метра, което го поставя в сърцето на B сегмента, и предлага капацитет на багажника от 261 литра, който се увеличава до 948 литра със сгънати задни седалки.


MG3


Чилийската гама на MG3 включва две нива на оборудване. Стандартно се предлага с климатик, 15-цолови алуминиеви джанти, 8-инчов сензорен екран, камера за обратно виждане, мултифункционален волан, задни сензори за паркиране и електрически огледала за обратно виждане с вградени мигачи.

По отношение на безопасността, автомобилът предлага контрол на стабилността (ESP), предни въздушни възглавници, система ISOFIX, автоматично заключване на вратите и напомняне за предпазен колан на водача. Както можете да видите, колата няма усъвършенствани електронни помощни средства за шофиране (ADAS).

По-високо оборудваната версия (на снимките) е с 16-цолови двуцветни джанти, LED дневни светлини и спойлер в цвета на купето (жълт, син, бял, сив или черен). Този MG3 от най-висок клас също има интересна цена, която стартира от 10 500 евро.


Още снимки на чилийско MG3 - вижте в галерията:

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Само в южните части на Южна Европа купуват малки коли (без Франция), но те щото са скъсани като нас. Иначе средната цена на нова кола за ЕС е нещо към 45 000 евро и то не за електрически.
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Е как да не иска, то в Европа се продават предимно малки коли, само при нас се продават предимно стари премиуми, щото живеем само заради колите, даваме мило и драго за тях, нищо че всичко останало около нас е в мизерно състояние, и пътища, и на битово ниво.
  • #9
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Изводите са прости - в Европа никой не иска да купува малки коли, щото трябва колата да е голяма и от нея да лъха на прокопсия. На малките коли слагат печалба колкото на големите, понеже са им монтирали половината карантия от един телефон, за да има автоматично аварийно спиране и вибрация в кормилото, ама туй видиш ли, хвърля с поне 5 евра нагоре. И то става престъпление да си купиш 3 цилиндров 60 коньов ситроен за 35 000, ако може да добавиш още 10 и да вземеш нещо по-нормално.
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 7: ( преди 2 дни )
    Всъщност цената е над 17 хил.евро и това е написано в статията. Разликата до 8 хил. евро спрямо цената на други пазари извън ЕС е подобна на разликата в цената при много от колите, които се продават в ЕС и извън ЕС. Важи дори за европейски марки, но всеки да си направи изводите защо е така.
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    В предната тема ревете, че дигнали винетката с 10 кинта, а после купувате 10 годишни аудита и бмв-та по 40 000 лв, които си вървят с поне петичка годишно в сервиза. Странни хора, ама простият човек си заслужава съдбата. Много ясно, че това МG е много по-правилен избор, ако го има за 8 евра.
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До #3 ( преди 2 дни )
    Премиум на 10 години е най-голямата набутвация, бездънна яма за пари. Точно тогава се започват скъпите ремонти. Навремето хората караха Тико и си вършеха работата без да мрънкат, нещо много се разглезихте.
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    Преди година трябваше да купя кола. Бюджет 18-20 хил Евро. Огледах всички варианти , естествено започвайки от чисто новите автомобили. Да, може да се вземе все още нова кола за тези пари но от най евтините и трябва да се направят безброй компромиси. Реално не кола която би могла да се нарече семейна с минимум изисквания за размер, оборудване . На края пак прибягнахме до втора употреба( на 4 год, малко км) но определено си струва пред нова дачия , МГ темподобни. Евтините коли НЕ СА евтини
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    което разбрах е че този модел в европа струва повече от Дачия, а в Чили продават съвсем друг който няма нищо общо , да не говорим за смешните 200 л багажник
  • #3
    9 rate up comment 5 rate down comment
    РУК ( преди 3 дни )
    Времената когато имаше нови коли за 8000 Евро в Европа отминаха безвъзвратно ... Както и времената когато на такива неща в Европа им казваха коли. Тази "кола" е типичен пример кога 10 годишен "премиум" е по-добрия избор пред нова "кола"
  • #2
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 дни )
    Евтини автомобили трябва да има , но картела на производителите не го допуска. Дачия е вече прекалено скъпа, не е това което трябва да бъде. Европейците от няколко години купуват все по малко нови коли именно заради абсурдните цени.