IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW обяви 11 млрд. евро печалба - и разкри как ще се казва Neue Klasse

13-а пореден рекорд за BMW M, при Rolls-Royce всяка трета продажба е на електромобил

2025 ще е историческа година за BMW заради лансирането на новата гама Neue Klasse - проект без прецедент в историята на германската компания, обяви главният изпълнителен директор Оливер Ципсе при представянето на годишните резултати за 2024. Първият модел от нея ще излезе през август-септември от новия завод в Дебрецен и ще се нарича iX3, разкри Ципсе.
  
    
Оливер Ципсе, BMW, BMW iX 3 2025
Оливер Ципсе показа първата производствена бройка на Neue Klasse, макар и под камуфлаж. Премиерата на модела, който ще носи познатото име iX3, ще е на автосалона в Мюнхен наесен
  
         
Neue Klasse ще донесе с 30% намалено тегло на електрическото задвижване, с 20% по-висока енергийна ефективност, с 30% по-голям обхват, с 600 метра по-малко кабели, и несравними с нищо друго изчислителни способности, подчерта шефът на BMW.

Разработването на Neue Klasse е и едната основна причина финансовите резултати на BMW да са под миналогодишния рекорд.
  
         
10-те ключови факта от отчета на BMW (ГАЛЕРИЯ):


  
     

0 от 500
  • #8
    9 rate up comment 7 rate down comment
    РУК ( преди 2 дни )
    Коментари 1 и 2 както винаги изключително неадекватни!Но за всички е ясно,че са на един индивид,така,че напълно очаквано!Ако гледаме продажбите на Ролс Ройс,то трябва да заключим,че е напълно реалистично вече всяка трета кола да е електрическа!Да правиш изводи за пазар на който най-продаваната кола е Дачия Сандеро,по продажбите на марка чийто най-евтин модел струва колкото 3 Дачии,е показател за изключително икономическо,финансово и общо невежество!
  • #7
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Тротитрол ( преди 2 дни )
    Митко Латерната пише коментари като анонимен, после си отговаря с регистрацията. Поредни отчаяни опити да се изкара герой!
  • #6
    13 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 2 дни )
    Е как така 3/4 най-продавани??? Нали седаните бяха мъртви :)))))
  • #5
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Коли от гризки ( преди 2 дни )
    Стават все по-пластмасови и неприятни. Нищо чудно, че печалбата е рекордна.
  • #4
    6 rate up comment 9 rate down comment
    До 1 ( преди 2 дни )
    Пишеш глупости - за премиум марка е по-лесно защото цената има по-малко значение и самите клиенти богаташи често са зелено настроени и нарочно търсят "еко" вариант дори да е скъпо
  • #3
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Напротив, #1, в случая (пак) изключението доказва правилото. Можеш ли икономически обосновано да докажеш, че всички 30-тина производителя на електрокари в световен мащаб са били способни на BMW-ското геройство? Като се има предвид покупателната способност на населението (въобще даже не се концентрирам в/у Б-я) и броя на електрокарите, желани общо в света, не може всички да са като BMW. Само те и Ролс се справят - защо ли?
  • #2
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 дни )
    До първия. Освен емисиите, по-важното е, че единствено при тази компания се наблюдава ръст на продажбите на електромобили. Но още по-важното е, че продават тези електромобили на печалба. А най-впечатляващото е, че освен 11 милиарда печалба, са направили и 9 милиарда инвестиции. Toyota например би заложила на 20 милиарда печалба без инвестиции. За инвестициите късат живо месо - разпродават активи.
  • #1
    15 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    БМВ показва черно на бяло, че заложените от ЕС цели са били постижими и отлагане не е било необходимо. 99 грама от премиум производител, който все още продава V8 - впечатляващо!