IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Stellantis по пътя на Dacia – предлага нови коли без сензорни екрани

Производителите търсят всевъзможни начини, за да увеличат печалбите си

В последно време повечето производители се отказаха от продажба на възможно най-прости и функционални автомобили и това е нормално, защото маржовете на печалба са по-ниски, ако не се плаща допълнително за функции, които се приемат като даденост за модерните превозни средства. Те включват сензорни екрани, лети джанти и електрически прозорци. Въпреки това, някои утвърдени марки са намерили начин да продават прости превозни средства и пак да печелят пари. Dacia е една от тях, а сега и Stellantis започва да следва подобен подход.


Citroen C3 Aircross


Концернът вече обяви, че през тази година ще предлага модели на Fiat без сензорен екран, а сега още две марки започнаха да правят същото. Opel продава Frontera без информационно-развлекателна система, точно както Citroën подхожда с базовия C3 Aircross. Това има смисъл, тъй като двете коли използат същата платформа като Grande Panda и следователно са технически  свързани. И трите модела са оборудвани с стойка за телефон, която се намира на мястото на тъчскрийна.

Опростяването на оборудването не се изчерпва с премахването на централния екран. В зависимост от пазара моделите се предлагат с механична скоростна кутия, истинска ръчна спирачка и дори ръчка на прозорците отзад. За намаляване на цената са достъпни и стоманени джанти.


Opel Frontera


И тъй като няма екран на централната конзола, купувачът все пак получава специално разпределително устройство с бутони за управление на климатика. Базовите модели са с ръчна климатична система, докато при по-високите нива тя е автоматична.  Въпреки че липсва информационно-развлекателната система, има екран пред водача. За аналогово изживяване при шофиране, Dacia инсталира арматурно табло с циферблати и стрелки в своите автомобили.

Трябва да се спомене, че Frontera и C3 Aircross се предлагат и във варианти със 7 места, което е рядкост за субкомпактните кросоувъри. Заради дължината (под 4400 мм) третият ред седалки е предназначен предимно за деца. 


Opel Frontera


Ясно е, че базовите модели са насочени към купувачи, които търсят възможно най-евтината нова кола. Тези, които искат по-добри характеристики, ще трябва да изберат до по-високо ниво на оборудване и да заплатят допълнителната такса. 


0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Неразбирач ( преди 1 месец )
    Браво. Усетиха се най-накрая, че колите са за возене а не кино театри. И че един мобилен телефон върши същата работа. Ама пустата алчност щеше да им изяде главите.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Х.Иванов ( преди 1 месец )
    Подгрев на предно стъкло,за нашия климат е необходимост.Не,че бащите и дядовците ми не са се справяли без тия глезотии.
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    //// ( преди 1 месец )
    За мен основното е климатроник, хелиоматик панорамно огледало и ел огледала с нагреватели. Всичко останало е ненужно и безмисленно за мен.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Браво, абсолютно ограничаване трябва, най-много един GPS!
  • #9
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Pipe ( преди 1 месец )
    Адаптивният темпомат е супер полезна екстра. Не си представям нова кола без тази екстра. Автоматичното палене на късите също, както и отоплението на седалките. Това да не ти мръзне д-то през зимата си е задължително ;)
  • #8
    5 rate up comment 8 rate down comment
    до 3 ( преди 1 месец )
    А да те върна в пещерата на конски впряг не искаш ли
  • #7
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Очаквам тази година тесла да пусне компактен модел, за същите пари като тези, но с много повече оборудване. Мъск се прави на шут, за да смъкне акциите на около 200 долара, неговите хора ще купят и септември ще жънат на 400
  • #6
    37 rate up comment 3 rate down comment
    Бумеранг ( преди 1 месец )
    От всички простотии при екстрите, единствено ми трябва климатик! Нищо друго не ме тегли. Всичко останало е излишно! Обикновената ръчна спирачка е 10 пъти по-добра и удобна от електрическата.
  • #5
    18 rate up comment 14 rate down comment
    Пежопел ( преди 1 месец )
    То па голяма икономия направиха от китайски таблети за по 50 долара.... Стелантис са взели-дали, повечето им марки са губещи или пред закриване. Китайците изобщо не ги смятат вече за конглокенция
  • #4
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Благордаря на тея, тогава!