IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Къде колко струва Toyota Land Crusier?

В Румъния е с 4000 евро по-евтин от България, в Сърбия - с почти 9000. А от цената в Турция ще ви втресе

"Тестваме, докато нещо се счупи, и после го подобряваме": така преди година един инженер от Toyota обясни как компанията разработва своя легендарен Land Cruiser. Пословичните му издръжливост и проходимост го направиха предпочитан избор за национални армии и терористични групи - и за изтормозените от Агенция Пътища българи, които живеят извън големите градове. През миналата година, след 14 години размотаване, японците най-после смениха поколението на Land Cruiser и за Европа. Има само един малък проблем: новата генерация, Land Cruiser LC250, върви в България с шокираща цена.
  
    
Toyota Land Crusier 250, Prado
Със смяната на поколенията цената на Land Cruiser в България се удвои
  
       
По актуалната ценова листа базовото ниво се предлага за 163 980 лева, или 83 840 евро. За по-добре оборудвана кола ще ви поискат минимум 181 480 лева. За сравнение петместната версия на доста по-луксозния Ineos Grenadier започва от 149 450 лева, и при това предлага избор между 6-цилиндров дизел (249 к.с.) и 6-цилиндров бензин (286 к. с.), докато Land Cruiser за ЕС е ограничен само до 4-цилиндров дизел с 205 коня максимална мощност. Още по-голям е шокът за предишни клиенти на японския всъдеход, които помнят съвсем други цени. Когато в Automedia.bg тествахме последния вариант на предишното поколение, той започваше от 95,000 лева. Вярно е, че в последните 3-4 години цените на автомобилите скочиха до небето, но едва ли има друг случай на практическо удвояване на цената. Затова решихме да проверим само в България ли Land Cruiser е толкова скъп, и има ли възможности за по-изгодна сделка.
  
          
Къде колко струва Land Cruiser (ГАЛЕРИЯ):


Цитираните цени са взети от официалните сайтове на Toyota, сумите са изчислени в евро по курса от 1 март

 

0 от 500
  • #10
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мда, може би пък с оглед на последните събития в Белия Дом, на Европа ще й се наложи да попрестане с разните Зелени политики, допълнителни права и свободи на *** и Пульо и всякакви други такива щуротии, и да почне да се държи като автентичен колониализатор, като от едно време, т.е. да престане да плаща вредни на диваците.
  • #9
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Ай Сиктир ( преди 1 месец )
    Аз само да кажа за Мазда, че чакам новия CX5. У нас дори вече не се предлага, въпреки че е най-продаван за марката глобално. Но виж, CX60 от 100хил, а СХ80 от 110хил. Сега гледам в Щатите. CX5 започва от 54хил. лева!! Изводите са пределно ясни.. Европейският пазар е ужасно изкривен, което в страни като нашата, се усеща по фрапантен начин.
  • #8
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Факт! ( преди 1 месец )
    При наличието на Гренадир, Рейнджър Раптор и т.н. верно трее си много изкукал да броиш камара пари за този морално остарял кош! Факт!
  • #7
    15 rate up comment 18 rate down comment
    Хм... ( преди 1 месец )
    Че кой купува тоя кютюк!? Освен некой селски зърнен бос.
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    преди 2 години на пристанището срещу работа бяха напълнили няколко стотин от класическия модел в модификацията за терористи.Явно вносителят се е подготвял за забраните и новите цени.
  • #5
    17 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    И пак да кажа за неразбралите, нова кола без поне 15-20% отстъпка не се взима, който разбрал разбрал.
  • #4
    29 rate up comment 3 rate down comment
    Аз ( преди 1 месец )
    За Toyota Land Crusier не мога да кажа категорично, но преди месец гледах цените на Toyota Corolla Cross и в Германия бяха по-ниски 2000 и нещо евро в сравнение с България. Трябва просто хората да спрат да купуват от нашите дийлъри-разбойници. Лакомо, мързеливо и просто племе са.
  • #3
    33 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    В румъния и в българия условията са същите. Там ДДС-то е с 1% по-ниско, но пък таксата за регистриране е доста по-висока, така че нещата са равни. Всичко опира до това за какви балъци ни мислят търговците. И на автомобили, и на кашкавали, и на всичко...
  • #2
    19 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Доста коли в ЕС са ужасно по-скъпи, примерно корейските в САЩ и Корея са около 25к долара и дълга база, тук идват на има няма 80к за подобно оборудване и по-малка кола. Причините са много, но ние доста страдаме а в Румъния доста коли са по-евтини, има няма 10 хиляди лева разлика съм виждал.
  • #1
    21 rate up comment 6 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 1 месец )
    Цената у нас безумна! Най-бедната държава в ЕС с най-скъпите коли. Но и не виждам кой ще го купува това вече. Тук-там някой земеделец може и да го вземе.