IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Вижте кросоувъра на Xiaomi отвътре

"Убиецът на Tesla Model Y" струва в Китай, колкото е Renault 5 в Европа

Китайският ИТ гигант Xiaomi се подготвя за премиерата на втория си модел след седана SU7 - кросоувъра YU7, който ще се задвижва от един или два електромотора и ще предложи пробег от 700 км. Моделът трябва да бъде пуснат в продажба през юни, а засега шпиони продължават да разкриват вида му на час по лъжичка. Този път Car News China се сдоби със снимки на частично прикрития интериор.


Xiaomi YU7


Xiaomi YU7 няма да има традиционно табло, а функциите му ще поеме тънък дисплей, опънат по цялата ширина на предното стъкло. Централното място на предния панел ще бъде заето от сензорна медийна система в дебела рамка, която може да бъде преместена по-близо до водача или пътника.

Както отбелязва Car News China, предният панел е малко по-малък от този при SU7. Диагоналът му вероятно е трябвало да бъде пожертван, за да направи тънкия PHUD екран по-видим. Мултимедийната система ще работи с HyperOS на Xiaomi и ще е съвместима с всякакви джаджи.


Xiaomi YU7


Воланът не е същият като при седана, а сплескан отгоре, покрит с алкантара и украсен с вложки, подобни на въглеродни влакна. Вдясно може да се види червен бутон Boost Mode за активиране на краткосрочен режим на ускорение, а вляво - друг за включване на системите за подпомагане на водача (ADAS). Шофьорската седалка ще бъде оборудвана с електрически регулируема подложка за крака.

Кросоувърът също така ще има гнезда за безжично зареждане и LiDAR на покрива, което показва наличието на система за автономно шофиране. За работата на SU7 отговарят два чипа NVIDIA, лидар, повече от десет камери и три радара. Алгоритмите на Xiaomi могат да разпознават нестандартни обекти и да променят траекторията на движение въз основа на нови данни.


Xiaomi YU7


Очаква се YU7 да излезе на пазара във версии с един и два електромотора. Тази със задвижване на всички колела ще развива мощност от около 500 к.с. и ще може да измине над 700 км без презареждане на батерията. Очакваната базова цена на модела е 250 000 юана или 32 900 евро. Цената на седана SU7 в Китай започва от 215 000 юана или 28 300 евро.

0 от 500
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Бих си го взел ведна ( преди 4 седмици )
    На мен ми допада. Стига да има сервиз в БГ ще го взема
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Антитролна пророчица ( преди 4 седмици )
    до 2. Ооо учителю, а ще прогнозираш ли ти кога ще си го купиш! Моята най-оптимистична прогноза е средата на лятото на 2093.
  • #3
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Митична врачка ( преди 4 седмици )
    Ще познаеш за Шаоми,колкото позна за ръста на Тесла.
  • #2
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Антитрол ( преди 4 седмици )
    До 1. Не е въпросът ДАЛИ ще го видим в Европа и в световен мащаб, а КОГА. Аз залагам на 2026, след като задоволят напълно търсенето за китайския пазар и задминат милион продажби там само от двата си модела. Е разбира се, по-важната част е да изчистят детските болести още в Китай.
  • #1
    3 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Ми хубаво изглежда, но за мен е малко вероятно да го видим извън Китай. Напомня ми на Макан и тн от Порше. Тук би струвал колкото Модел У, може би -2000 евро. Убеден съм, че цялостната сглобка на Тесла е достатъчно напред от останалите. За мен Мазда, моля.