През годините повечето автомобилни производители са допускали големи грешки, като някои от тях имат сериозно последствия. Често те са свързани с дизайна или маркетинга на даден модел, което води до неговия епичен провал на пазара. Някои от тези гафове все още преследват големи автомобилни компании и лепват петно на репутацията им.
Най-големите гафове на автомобили производители (ГАЛЕРИЯ):
През 2014 Cadillac пусна скандалната реклама „Poolside“ за своя луксозен електрически автомобил ELR. Рекламата имаше за цел да покаже престижната привлекателност на автомобила, но бързо стана обект на подигравки. В рекламата богат мъж, който се излежава край басейна си, облечен в костюм и излъчващ работохолична атмосфера, гордо се хвали с успеха си и луксозния статус на ELR.
Проблемът? Тонът на мъжа изглеждаше като глух и отчуждаващ, казвайки: „работи упорито, играй упорито“, а това въздейства на зрителите по грешния начин. И вместо да предизвика възхищение, рекламата направи точно обратното заради алчността и материализма, които лъхат от нея. Това сериозно удари по имиджа на Cadillac, който получи скъп урок по тон, брандиране и разбиране от аудитория.


0