През годините повечето автомобилни производители са допускали големи грешки, като някои от тях имат сериозно последствия. Често те са свързани с дизайна или маркетинга на даден модел, което води до неговия епичен провал на пазара. Някои от тези гафове все още преследват големи автомобилни компании и лепват петно на репутацията им.
Най-големите гафове на автомобили производители (ГАЛЕРИЯ):
През 2018 Ram Trucks излъчи реклама за Super Bowl, озаглавена „Bulit to Serve“ („Създаден да служи“), включваща откъс от проповедта на д-р Мартин Лутър Кинг „Drum Major Instinct“. Рекламата имаше за цел да приведе марката в съответствие с посланието на Кинг за обслужване и безкористност.
Въпреки това, кампанията се сблъска с обратна реакция за използването на думите на Кинг за рекламиране на търговски продукт. В проповедта си той критикува рекламодателите, че използват „основните инстинкти“ на хората за продажба на продукти. Въпреки че рекламата беше одобрена от съответните регулаторни огргани, мнозина счетоха за неуместно комерсиализирането на посланието на Кинг.


0