Две японски марки стартираха пазара на хибридни автомобили преди четвърт век и напредъкът през този период направи модерните хибриди по-ефективни от всякога. Хибридните автомобили са еволюирали със светлинни години, откакто Honda Insight и Toyota Prius се появиха на пазара в края на 90-те и началото на 2000-те.

През изминалите 25 години хибридите задвижвания набраха огромна популярност и сега се използват широко във всеки сегмент. Те вече се използват при някои от най-бързите автомобили в света. И тяхната покупка изглежда все по-привлекателно решение при избора на ново превозно средство.
Представяме ви 10 начина, с които модерният хибриден автомобил помага да се спести повече гориво от всякога. Тези функции също се развиват с бързи темпове, като списъкът обхваща както обикновени хибридни, така и plug-in хибридни технологии.
10 функции на модерните хибриди, които пестят повече гориво от всякога (ГАЛЕРИЯ):
Интегрираният стартер генератор (ISG) приема различни имена в зависимост от приложението, но концепцията е проста - извадете алтернатора (генератор) и стартера (мотор) от обикновен двигател и ги заменете с една машина, която върши работата и на двете, но много по-мощна. Този монтиран стартер/генератор „всичко в едно“ се нарича ISG и превръща обикновените двигатели в мощни електрически генератори.
Предимството на ISG е, че позволява на производителите на автомобили лесно да увеличат мощността и ефективността на съществуващ двигател, без да се налага да разработват нов от нулата. Ще намерите тази „мека хибридна“ технология във Volvo, задвижвани от двигателя B5, най-новата версия на 2,0-литровия турбо четирицилиндров двигател, използван в Audi A4, в редовия шестцилиндров мек хибриден двигател в Mazda CX-90 и прикрепен към двигателя, работещ на газ в Jeep Wrangler 4xe PHEV.


14