IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И Шерил Кроу се отказа от Tesla заради Мъск

Певицата продаде електромобила си и даде парите на медия, атакувана от милиардера

Богатите и известните помогнаха за възхода на Tesla, но те постепенно се обръщат срещу компанията и нейния изпълнителен директор Илон Мъск. Последният от тях е носителката на наградата „Грами“ - Шерил Кроу, която се обяви срещу милиардера и неговата нова роля в изпълнителната власт.


Шерил Кроу


„Идва момент, в който трябва да решите към кого да се присъедините. Затова – стига толкова, Tesla“, написа Кроу в Instagram под снимка на електромобил от марката, с който се разделя.

Певицата уточнява, че парите от продажбите ще бъдат дарени на Националното обществено радио (NPR), което е заплашено от „президента Мъск“, с надеждата, че „истината ще продължи да намира пътя си до тези, които искат да знаят истината“.

Това е препратка към ролята на Мъск в Министерството на правителствената ефективност (DOGE), което намалява федералните разходи. Тези съкращения не преминават гладко, тъй като засегнаха служби като Националната администрация за ядрена сигурност и Асоциацията за контрол на оръжията. И дори се наложи да бъдат върнати за преразглеждане.

Що се отнася до NPR, медията беше набелязана от Мъск още преди преизбирането на Тръмп. През 2023 собственикът на Twitter/X заплаши да закрие радиото заради „връзки с властта“ (по това време президент е Джо Байдън) и му забрани да използва платформата.

По-късно тази забрана отпадна, но NPR спря да използва Twitter, което стана причина за нови заплахи от страна на Мъск. Атаката срещу медията продължи и преди седмица беше предложен Закон за спиране на средства за спонсорирана от правителството пропаганда. Той има за цел да прекрати финансирането от федералните данъкоплатци на Общественото радио и телевизия (PBS) и на Националното обществено радио (NPR).

.

0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Браво ( преди 3 седмици )
    Напомни на широкия свят, че съществува. Следващата й стъпка е да се участва в "капките", а след това и в 120 Мин. Догодина може и Планета фолк да я завъртят. Мъск и Тръмп едва ли ги интересува какво точно прави щ, или мисли Шерил Кроу. Тези "звезди" тотално се провалиха в политическите си послания.
  • #15
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 седмици )
    Най вероятно са и платили от демократите,за да го направи,както се оказа,че са плащали на холивудски звезди да ходят в Украйна и да се снимат с Зеленски.Повечето звезди са такива интересчи,че нищо не правят безплатно или без изгода.
  • #14
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Бай Дън ( преди 3 седмици )
    Хе-хе, коя беше тази???
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    БМВ имат пазарна капитализация от 53 милиарда долара. Тесла имат пазарна капитализация от 1139 милиарда долара. Тоест на цената на компанията Тесла можете да си купите 21 пъти компанията БМВ. Същевременно БМВ има печалба за 2022 от 20 милиарда долара. А Тесла има печалба за 2022 от 12 милиарда долара. Дори като ефективност БМВ имат печалба на служител от 133 хиляди долара, а Тесла има печалба на служител от 98 хиляди долара. Къде е логиката Тесла да струва 21 пъти повече? Спекула и тъпота.
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До Антитрол ( преди 3 седмици )
    Ами тя Тесла трябваше да фалира още преди 15 години. Не фалира защото човешката глупост е безкрайна. Имаш 1000 лева и можеш да ги инвестираш в компания А която има оборот от 100 милиарда и печалба от 10 милиарда. Или да ги инвестираш в компания Б която има оборот от 10 милиарда и загуба от 100 милиона. Логично е хората да бяха купували акции на компания А, а компания Б да фалира. Обаче хората 15 години купуват акции на компания Б и така тя не фалира. Хонда продава повече автомобили от Тесла.
  • #11
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Антитрол ( преди 3 седмици )
    "Гост ( преди 18 часа )Това е само началото." Колко пъти все начало? Край няма ли да има този фалит който чакаш от 15 години насам всяка година по няколко пъти повтаряйки тази фраза?
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Демек, Тесла се купува, за да се демонстрира статус и символика, а не щото е много хубава. С други думи, като декоративна брошка на ревера, ама на колела.
  • #9
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Пропов ( преди 3 седмици )
    Продукта им е прехвален, шефа им е прехвален, мениджмънта им е прехвален... Е , в един момент нещата си поемат по естествения път. Много хора изкараха пари покрай тях, сега много хора, не е задължително да са същите, ще загубят едни пари. Пазарът си казва тежката дума.
  • #8
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Първо се вманиачиха , а сега всички бързат да си продават теслите.
  • #7
    2 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    голямата маркетингова грешка на тесла ако въобще имат пазарна стратегия е да произвеждат масови автомобили на платформа насочена към средния ценови диапазон с посредствено качество вместо да произвеждат супер и хипер кари на високи цени с огромен марж на печалба и да атакуват богати клиенти за които ще е престижно да притежаваш и да ползваш високотехнологичен продукт карбонов монокок който да стои като произведение на изкуството както пагани бугати конигсег римац валкирия гордън мъри пининфарина