През годините свикнахме с мисълта, че китайското е евтино. Време е обаче е този стереотип да бъде изоставен и да приемем свят, в който продуктите от Китай притесняват дори най-успешните и известни производители. Това с пълна сила важи за автомобилната индустрия, в която Поднебесната империя вече играе основна роля. Едно от доказателствата за това са 10-те автомобили, които ви представяме. Цените умишлено са в евро, за да се добие по-ясна представа за тях.
Най-скъпите китайски седани (ГАЛЕРИЯ):
Z9GT и Z9 са идентични - могат да бъдат хибридни или електрически. И двата се задвижват от три електрически мотора (един на предната ос и два на задната ос). Хибридният Denza има значителен коз под формата на 2,0-литров двигател с вътрешно горене с турбокомпресор с мощност 207 к.с., който работи главно в генераторен режим и при високи скорости е свързан към колелата чрез едностепенна скоростна кутия. С него общият пробег достига 1100 км.
Електрическият е по-скромен в това отношение (декларираната автономност е 630 км), но по-мощен - 966 к.с. и 1150 Нм срещу 870 к.с. и 1035 Нм. Ускорението до 100 км/ч отнема 3,4 секунди, бензиново-електрическата Denza е с 0,2 секунди по-бавна.


4