fallback

Дългото загряване на двигателя означава повреда

Вижте какви са причините за появата на подобни проблеми

Дългото време за загряване на двигателя е проблем, с който много шофьори се сблъскват през зимата. И загряването отнема значително повече време от обикновено, това означава, че има колата е повредена, категорични са автомобилни механици.

„Често причината за дългото загряване на двигателя е дефектен термостат. През лятото този проблем може дори да не се забелязва, но през зимата се проявява по-забележимо. Пръчката на термостата може да задръсти и тогава антифризът ще циркулира в един голям кръг, което ще доведе до забавяне на загряването на двигателя“, обясняват експерти.

Запушените радиатори на нагревателя също водят до дълго време за загряване поради неадекватен топло обмен. За нормалното отопление на купето, както и за работата на двигателя е важно тази част да се проверява и сменя навреме.

Проблемите с циркулацията на охладителната система също могат да доведат до повишен разход на гориво и дълго време за загряване. Възможно е да има различни вариант – запушване на системата, повреден сензор за температура на охлаждащата течност, счупен вентилатор на охладителната система и други проблеми.

fallback
  • #7
    О' Нуф Рий II ( преди 10 месеца )
    На Форд фокус, датчикът следи температурата на МЕТАЛА НА ЦИЛИНДРОВАТА ГЛАВА, Идаже там, при (-5С), без едни 10
  • #6
    Re ( преди 10 месеца )
    Мачкай кобра!
  • #5
    анонимен ( преди 10 месеца )
    няма никакво значение дали загрявате двигателя на място или в движение тикаш палиш заминаваш
  • #4
    Chukan Kirilov ( преди 10 месеца )
    Има само една пръчка и тя се казва Петър.
  • #3
    анонимен ( преди 10 месеца )
    При студен старт при нула градуса на повечето коли им трябват около 20 минути да достигнат работна температура 90 градуса. И тука трябва да се каже че стрелката на таблото не е съвсем точен индикатор за това което се случва реално в двигателя! Тя ви показва само каква е температурата на охладителната течност в зоната на сензора който се намира в горната част на двигателя където температурата е най висока. Освен това маслото загрява повече и по бавно от антифриза! Тоест изостава с 5-10мин.
  • #2
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Коя пръчка на кой термостат - на казана за самогон от авто ру ли? Вземете си компетентен по автомобилната тематика журналист, даж някой студент ще върши повече работа.
  • #1
    анонимен ( преди 10 месеца )
    "....това означава, че има колата е повредена,..." ;"...пръчката на термостата може да задръсти и тогава антифризът ще циркулира в един голям кръг,..."- стигам до извода, че ти си задръстен и ,че има повреда в главата ти!
fallback
Последни