fallback

Тъжна гледка – от световна кола на година до предаване за скрап

Jaguar I-Pace EV така и не успява да се справи с проблемните си батерии

Jaguar I-Pace трябваше да промени играта при електромобилите, след като се появи на пазара години преди европейските си съперници. Първокласният кросоувър дори спечели престижната титла „Световен автомобил на годината“ през 2019, като със своя елегантен дизайн и с предимството на по-ранното навлизане, той имаше всички предпоставки за успех.

Въпреки отличните отзиви продажбите така и не тръгнаха нагоре и I-Pace бързо се сблъска с някои проблеми с надеждността на батерията, които станаха причина за няколко сервизни акции. Това накара Jaguar в края на миналата година да обяви, че ще изкупи обратно почти 2800 бройки от собственици в САЩ. Подобни програми за обратно изкупуване бяха стартирани другаде по света, включително Великобритания, където тези конкретни екземпляри I-Pace са се озовали.

Тези снимки са направени наскоро на сметище за скрап в Обединеното кралство от потребител на Threads Ev_Newt, като на тях се виждат поне няколко дузини Jaguar I-Paces, подредени един до друг в много мрачно изглеждащо гробище за автомобили. Това изглежда са били автомобили, собственост на клиенти, които просто не могат да издържат на суровото ежедневие. Това е тъжна гледка и показва, че дори дори най-модерните превозни средства от реномирани производители могат да се превърнат в проблем.

В случая с I-Pace се твърди, че вината е основна на батериите, произведени от LG, които са склонни към термично претоварване и могат да се запалят. Jaguar опита различни софтуерни корекции, включително диагностични данни за идентифициране на пакети, изложени на риск от спонтанно запалване, но фактът, че се налага обратно изкупуване на колите от клиенти явно показва, че проблемът е много сериозен.

fallback
  • #4
    Друг Гост ( преди 10 месеца )
    Сега прочетох, че американската агенция е спряла разследването и проучва кои марки използват ЛГ, защото ЛГ са се оправдали, че за всеки производител правят отделен продукт. Проблемите са основно два - или опасност от запалване или просто спират да подават ток. Който се интересува да напише на английски НХТСА ЛГ батерии
  • #3
    Гост ( преди 10 месеца )
    Пет шест годишен електрокар на скраб.Теслю адреналинката електричка разтягаше локуми за 20 години и милиони километри експлоатация.
  • #2
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Да сменят батериите с на друг производител..
  • #1
    Друг Гост ( преди 10 месеца )
    В САЩ разследват батериите на ЛГ и нищо чудна да ги накарат да си ги приберат всичките. Заради тези батерии има сервизни акции на Хюндай Кона, Шевролет Болт, Крайслер Пацифика хибрид, ФВ ИД4, Джагуар АйПейс, модели на Форд и Линкълн, Порше Тайкан и Ауди е-трон
fallback
Последни