Култовите редки автомобили все още не дават спокойствие на най-преданите фенове. Най-често обаче ярките модели на 20-ти век остават само в мечтите на повечето хора и не само заради високата им цена. Легендарните модели от миналото не са много удобни за ежедневна употреба поради липсата на познати опции, недостатъчно ниво на комфорт или скромна динамика по днешните стандарти.
В решаването на тези проблеми помагат тунинг студията, като правят старите коли по-готини, съчетавайки класическия стил с най-модерното. Представяме ви 5 такива рестомода.
5 нови и впечатляващи рестомода (ГАЛЕРИЯ):
MA-01 Biturbo Shamal
Ускорението до 100 км/ч ще отнеме 5 сек, а максималната скорост ще достигне 290 км/ч. Предните седалки са сменени с Recaro Classic LX, задните са реставрирани и претапицирани. Освен това компанията обещава да оборудва модела с виртуален инструментален панел, мултимедийна система и климатроник, но стандартният аналогов часовник ще остане. Ще бъдат произведени само 33 бройки, всяка от които ще се сглобява от 8 до 10 месеца.
Ускорението до 100 км/ч ще отнеме 5 сек, а максималната скорост ще достигне 290 км/ч. Предните седалки са сменени с Recaro Classic LX, задните са реставрирани и претапицирани. Освен това компанията обещава да оборудва модела с виртуален инструментален панел, мултимедийна система и климатроник, но стандартният аналогов часовник ще остане. Ще бъдат произведени само 33 бройки, всяка от които ще се сглобява от 8 до 10 месеца.