fallback

Mazda промени логото си за първи път от 28 години

"Чайката" стана по-плоска, за да изглежда по-добре на смартфони и лаптопи

Японският автомобилен производител Mazda адаптира логото си към съвременните реалности, като го направи го по-плоско. Обичайната "чайка" украсяваше моделите на а компанията почти 28 години, като за първи път бе въведена през 1997 година.

Mazda

Новото лого още не е представено официално. Дебютът му трябва да се състои на събитие, посветено на 105-годишнината на компанията днес. Съдейки по изображенията, публикувани на уебсайта на Японското патентно ведомство, емблемата ще загуби своята триизмерност с метална текстура и остри ръбове. Тя ще стане по-плоска и рационализирана, но ще остане разпознаваема.

Японската компания предприе тази стъпка, за да направи логото да изглежда по-добре върху екраните на смартфони и лаптопи. Отбелязва се, че черно-бялата цветова схема създава чиста естетика с висок контраст.

Mazda

Смята се, че актуализираното лого може да съществува съвместно с настоящото, в зависимост от приложението му. Така например, обичайната емблема може да остане върху автомобилите на марката, а обновената да се използва в интернет.

fallback
  • #8
    Брааат ( преди 2 месеца )
    Криско е виновен!
  • #7
    Хибридният ( преди 2 месеца )
    Мазда имат отличен дизайн напоследък. Колкото до японците - те напредват бавно, но сигурно.
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Поредната жертва на плоския и бездушевен дизайн ...
  • #5
    хаха ( преди 2 месеца )
    Само сянката на логото е останала.
  • #4
    анонимен ( преди 2 месеца )
    това чайка ли било, аз си мислех, че е миглата на фаровете на Е60
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    до "Както винаги, японците вървят няколко години след тенденциите.".............. Не е "както винаги" с тенденциите, но пък са както винаги доста напред с качеството.
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хахахаха, прилича на счупена емблема на ситроен. И обяснението за екраните е чак вдлъбнато
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Както винаги, японците вървят няколко години след тенденциите.
fallback
Последни