Надежден, здрав и многофункционален - пикапът става все по-желан автомобил последните години и извън Америка, неговата територия. Мнозина дори предпочитат работната кола (с двойна кабина) пред диктатора SUV.
Преди бума пикапите бяха чисто бачкаторски превозни средства, но те стават все по-луксозни, по-комфортни. С финес на SUV и куп технологии, за да привлекат купувача. Най-добрите от тях бяха класирани от топ спецовете на Autocar.
Най-добрите пикапи на пазара (ГАЛЕРИЯ):
Германецът даде тласък на манията за лайфстайл пикапи, съчетавайки здравина с интериора и екстериора на луксозна кола.
Колкото и популярен да беше, Amarok не успя да събере средства в счетоводния отдел на Volkswagen, за да разпишат чек за разработката на второ поколение модел. Така настоящата версия заема по-голямата част от частите си от Ford Ranger.
В момента има избор от три дизела: два четирицилиндрови двигателя със 168 к.с. и 202 к.с., както и 3,0-литров V6 с 227 коня, който е съчетан с 10-степенната автоматична скоростна кутия на Ford и постоянно задвижване на четирите колела.
Amarok е добре подреден пикап. Той се управлява лесно и прецизно. Volkswagen е изработил отични нива на финес и комфорт. А листовите пружини, пренесени от Ranger, му дават плюс по неравни пътища, изневерявайки на търговските си корени.
Като оставим настрана не тобкова приятното возене, можете да носите максимален полезен товар до 1130 кг.
Отвътре Amarok споделя своята архитектура с Ranger, но е покрит с материали от Волфсбург, за да му придаде луксозно и премиум усещане. Освен това е добре оборудван с централен сензорен екран, допълнен от множество физически бутони, и като цяло се усеща повече като SUV, отколкото камион.


0