IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota пуска дизелов пикап в Европа

Обновеният Hilux разчита на хибридно задвижване с над 200 коня

Toyota представи актуализирана версия на своя вече легендарен пикап Hilux. Моделът, който се води 2025 година, получава модерен дизайн и подобрени технологии. Но най-интересен е неговият двигател.


Toyota Hilux


Ключовата иновация е интегрирането на 48-волтов хибриден модул, работещ в тандем с дизелов двигател с мощност 204 конски сили. Тази иновативна система повишава горивната ефективност, намалява вредните емисии и в същото време запазва мощността и надеждността на модела.

Още от новите опции са дизайнерските пакети Chrome Pack и Black Pack, които включват тръбни ролбари, странични степенки, разширители на надкалниковите арки със сребристи акценти и стилен капак за товарното отделение.


Toyota Hilux


За тези, които търсят допълнителна защита и функционалност, Toyota предлага и екстри като защитен под на каросерията, устройство за теглене и газови амортисьори за по-комфортно отваряне на вратата на багажника.

Мощеният дизелов двигател с 204 к.с. ще се предлага ексклузивно във версията GR Sport. Toyota Hilux 2025 вече е представена на полския пазар и съвсем скоро ще започне да се предлага и в другите европейски страни.


Toyota Hilux


0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До #6 ( преди 1 месец )
    Само, където трошотката ти през последните 20 години е най-надеждният автомобил на пазара. Това, че ти си си купил нова трошота на 14 години със 170к км на таблото и 917к на всякъде другаде, произведена за Тойота, на която са се учили 15 механика, стегната за продажба от бай Гочу, не означава че ти си имал някога Тойота!
  • #9
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Аз ( преди 1 месец )
    Тойота дизел !? Не !
  • #8
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Охотник ( преди 1 месец )
    Никаква съвременна визия, познатия постен дизайн. Няма да получите и прослувутата надеждност. Стартова цена 90000 лева с механична 6 степенна кутия, без ролбари, покривало и допълнителната тръбна структура, за укрепване на товари. Сравняваме с китайските конглокенти, и опа повече екстри, готин дизайн и 8 степенен автомат. Със 7 години, или 150000 километра гаранция. Цени между 48000-60000 лева. После защо японците се сливат. Защото китайците дават повече, на по малка цена. Амин.
  • #7
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Lubo ( преди 1 месец )
    Смисъл от дизелови хибриди няма.После да не се чудите че няма продажби.Такомата беше яката работа преди да почнат да я правят в Мексико.И там някой е имитирал мозъчна дейност.Продажбите говорят сами.
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 5 ( преди 1 месец )
    Конглокент на Раптор е Такома, не хайлукса. И хич не му отстъпва. Само дето го няма по нашите земи.
  • #5
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Така е ( преди 1 месец )
    Тази трошотка заспа някъде преди 10години и още не се е събудила.
  • #4
    5 rate up comment 7 rate down comment
    В този клас ( преди 1 месец )
    е Форд Рейнджър Раптор и всички останали!
  • #3
    11 rate up comment 8 rate down comment
    До 3 ( преди 1 месец )
    Ти да не се опитваш да се правиш на по-умен от Акио Тойода? Все още не се е родил И никога няма да се роди по умен човек от него! Щом той го е измислил, няма нужда да си причиняваш стрес да мислиш по този въпрос! Това е истината!
  • #2
    10 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това е най-екологично ориентираната автомобилна компания. Продава възможно най-икономичните и най-екологичните автомобили - дизелов пикап!
  • #1
    20 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това е бъдещето на автомобилната индустрия - дизелови хибриди. Ще слушате Акио Тойода!