fallback

Toyota се забърка в нов скандал с манипулирани двитатели

Подразделение на компанията плаща 1,6 милиарда долара за нарушаване на екологичните норми

Hino Motors, дъщерно дружество на японския автомобилен производител, постигна споразумение с американските власти да плати 1,6 милиарда долара за нарушаване на екологичните стандарти. Компанията се призна за виновна за фалшифициране на данни за емисиите за над 105 000 товарни превозни средства, продадени в САЩ от 2010 до 2022.

Toyota

Филиалът на Toyota е обвинена във фалшифициране на данни за емисиите и нарушаване законите за околната среда на САЩ. Общата сума на споразумението включва няколко големи санкции: наказателната глоба е 521,76 милиона долара, а гражданските санкции са 442,5 милиона долара за федералното правителство и 236,5 милиона долара за щата Калифорния.

Компанията също така трябва да извърши компенсационна програма, която включва подмяна на двигатели за кораби и локомотиви (155 милиона долара), както и изтегляне на мотори за камиони от 2017-2019 година на стойност 144,2 милиона долара.

Toyota

Разследването започна през 2019-та, когато Калифорнийският съвет за въздушни ресурси (CARB) откри несъответствия в данните за емисиите за двигателите на Hino. Оказа се, че от 2010 до 2019-та компанията е фалшифицирала резултатите от тестове и е предоставяла неверни данни, за да сертифицира двигателите. Hino призна, че е нарушила законите за околната среда на САЩ, което е един от най-големите подобни случаи през последните години.

Като част от споразумението, Hino Motors се съгласи да спазва 5-годишен изпитателен срок. През този период на компанията ще бъде забранено да внася свои собствени дизелови двигатели в САЩ. Освен това Hino ще въведе нова програма за вътрешен контрол, насочена към предотвратяване на подобни нарушения.

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 1 месец )
    Нито един японофил-антиелектрик досега не е отрекъл, че е москофил-фашист. Връзката е учудващо повторяема, но пък напълно логична - и двете увлечения са плод на нисък интелект и следващите от това неуспехи в живота.
  • #13
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хейтърчо комплексиран анонимен, не се коркай, Крим е украински, ха-ха-ха!
  • #12
    анонимен ( преди 1 месец )
    Затова всичките камиони на Тойотка са хибридни, нали, тъъппоо японофилче?
  • #11
    Хибридният ( преди 1 месец )
    Дизелите са канцерогенни, това не е новина. Тойота далновидно се ориентираха към отхвърлянето им чрез хибриди и електрификация. Големите губещи са европейците, които заложиха всичко на дизелите и сега са технологични джудженца чакащи на евтини батерии от Китай.
  • #10
    анонимен ( преди 1 месец )
    Гъсти, затлачени слюнки отделя този, който няма аргументи, т.е. антиелектрика, москофил-японофил-антибългарин. И ги отделя най-вече, когато види срещу себе си факти. Храчката му никога не съдържа факти. За него московската или японистична опорка е факт, защото така му се иска. Пише ха-ха, но коремът му е свит, защото подсъзнателно вижда, че ценностната му система, изградена от московска пропаганда, се разпада. Остава му единствено да разпространява лъжи за плиткоумни - докато го хванат.
  • #9
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    Тротинетке долна злобна, това че така усърдно храчиш по Тойота може да бъде единствено комплимент за тях, ха-ха-ха!
  • #8
    кой ще плаща ( преди 1 месец )
    Истината е, че за всичко - при това винаги - плаща обикновения човечец. Онова нещо "заКОН" определено не е за лъвове. Добре структуриран обществен транспорт може да осигури нещо различно . . .
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    По друг начин казано, не слушайте какво казва Акийо Тойодка, а гледайте какво прави зад колисите. Анти-еко лобиране, фалшификации, спонсориране на фалшиви "изследвания", промиване на мозъците на деца, купуване на китайски технологии...ако имах акции в Тойотка, щях да продавам панически.
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    Наскоро излязоха данните за отделените пари за лобиране в САЩ. Тойотка е увеличила 4 пъти сумите, които дава срещу екологията и зелените технологии. Това ако не е панически страх, че са безвъзвратно изостанали при електромобилите...
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    След леките коли, сега и камионите. Преди 2 години ги глобиха 200-300 млн. за също толкова дълък срок, през който са подавали фалшифицирани годишни данни за средните емисии на продажбите си. И никой не се е сетил да ги провери, защото агресивният им лъжлив маркетинг им беше създал имиджа на еко марка заради ибридите. Ето как работят организираните, масирани лъжи. Все някой да се върже, все е от полза.
fallback
Последни