fallback

Себастиян Льоб пред Automedia: Спорт с електромобили не е много вълнуващо

Най-успешният рали пилот в историята за напрежението в Дакар и партньорството с Dacia

"Много хора чакат да спечеля това рали, но, от друга страна, аз зная какво е да си тук: то е напълно непредсказуемо", казва ми Себастиян Льоб. "За състезание като Дакар, което трае две седмици, трябва множество неща едновременно да тръгнат добре. Нужен е и малко късмет".        Себастиян Льоб дава интервю за Automedia.bg               Разговаряхме с Льоб ден преди официалния старт на Дакар 2025 - не само най-трудното рали на планетата, но и единственото, което до момента липсва от визитката на най-великия пилот на нашето време. Деветкратен световен рали шампион, с 80 победи за WRC, включително и една в "Рали България", с първи места в рали кроса и в Световния шампионат за туристически автомобили, със световна титла от електрическите серии Еxtreme E, с победа и подобрен рекорд на Пайкс Пийк, Льоб се нуждаеше само от един триумф в Дакар, за да е постигнал всичко. Но този път късметът не бе с него.          Льоб атакува дюна със своята състезателна Dacia. Снимка DACIA SANDRIDERS       Проблеми с вентилатора го забавиха в първия етап. Във втория направи истински чудеса и навакса изоставането. В третия обаче състезателната му Dacia Sandrider се обърна по таван. Льоб и навигаторът му Фабиан Люркен успяха да сменят повредените гуми за броени минути и да се върнат в състезанието. После се повреди кормилната рейка, а нужната резервна част бе загубена при преобръщането, така че двамата трябваше да изчакат помощ от съотборничката си Кристина Гутиерес. Въпреки това успяха да завършат етапа с приемливо изоставане. Но после стюардите ги спряха от участие заради лека деформация на предпазната клетка. Ако обаче съдим от разговора си със Себастиян, това далеч не е краят на приключението "Дакар" за него.         15 въпроси и факти за Себастиян Льоб (ГАЛЕРИЯ):

       ВИДЕО от разговора ни със Себастиян Льоб можете да видите тук:      
         

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 1 ден )
    Фолрмула Е - е мисля доказателство за това - затихна интереса. Аз няколко пъти се насилх да гледам, еми скука.. Колкото до конните спортове - сравнението с ДВГ е леко не уместно. Всеки средно интелитентен би разбрал защо.
  • #1
    анонимен ( преди 1 ден )
    Когато става въпрос за спорт, а не за транспорт, има други приоритети и се развиват други умения. Все пак все още съществува и конният спорт и никой не се интересува, че автомобилът е по бърз. Същото ще е и с ДВГ спортовете, дори когато вече не са основно средство за транспорт. Все пак да не забравяме че и каруците са основно, а по някога и единствено превозно средство на някои хора.
fallback
Последни