IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Стари, но нeнадеждни - 5 автомата, които гарантират проблеми

Тези скоростни кутии се поставят на голям брой модели от различни марки и производители

Твърди се, че някога колите били по-надеждни. Основният аргумент на тези, които поддържат това мнение, е, че автомобилите са били по-прости, тоест няма какво да се счупи. Но статистиката понякога казва обратното. Пример за това са пет изпитани във времето и сравнително прости като конструкция петстепенни автоматични трансмисии, всяка от които е готова да поднесе някои неприятни изненади.


5 стари автомата, които гарантират проблеми (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 16 минути )
    Увeличете пeниca си с поне 11 см, получете твърда epeкция и накарайте приятелката си да свъpши поне пет пъти подpед: гаpантиран ефект, доказан с научни изследвания. Ето тази статия:---- https://come.ac/guntitan
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Хейтър ( преди 1 час )
    Все масови коли у нас!
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Aisin ( преди 2 часа )
    Aisin 55 от последните вградени на Вектра 2008, е точно обратното на слаба кутия!!! Нашата е на 400к и няма проблеми, имаме я и на Captiva 3.2, 250к също супер. На Волво s60 20+годишно без един ремонт... Супер здрава. За разлика от кутиите на x5 i audi i tn..
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    5G-tronic трошлива кутия?!?! Петре, много си неадекватен! Друсан ли си?
  • #9
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 6 ( преди 11 часа )
    Ауди щяха репутационно да са идеални при положение че вграждаха само японски компоненти, но щяха да са японска марка и да са първенци в класациите за клиентско задоволство. Ауди вграждаха германски дебитомери, които са известни с трошливостта си, вграждаха германски глави на дизелите, които са известни с пукащите се сплави, вграждаха германски дизели, които станаха световно известни с измамата за емисиите, а всъщност дизелите им замърсяват много повече, вграждаха германски алуминиеви носачи, ...
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 часа )
    Хайде стига ала бала ако обичаш. Износва се двигателя за 600 000км., не само ск.кутия автоматик. Кола на 500 000км. й личи по всичко - тапицерии, ***, лостове, превключватели, ауспух, катализатори, ходова част, гумени уплътнения,семеринги, да не изброявам, щом има хора,които да купуват коли на половин милион км. ок. А, и между другото стотици хиляди коли се движат с тази ск.кутия и не се обслужват в мерцедес,а в квартални сервизи.
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 13 часа )
    Петре, къде ми е кометара, че по-голям боклууук от DSG няма!?!?!?
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 16 часа )
    Ауди бая страдаха репутационно покрай това спорно решение да вградят японски компонент. За щастие, повече не се и опитаха.
  • #5
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 16 часа )
    3-тия, явно си кафеджия, щом оттам са ти знанията...Три години в сервизната система на Мерцедес-Бенц имам. Не се обаждай неподготвен. Ако на твоя километраж, на 20+ годишната ти кола километрите са около 200 000, значи представа нямаш каква е реалността. В България много рядко се внасят единични бройки коли над 10годишни, които не са на по 400 000+ километра. Имах клиенти, които въртяха по 90-100 000 на година.
  • #4
    14 rate up comment 4 rate down comment
    защо бре Пеше ( преди 17 часа )
    Пеше защо триеш коментари,които не са нецензурни и са верни ?Да ,Пеше старите коли са по-качествени от новите,това го знаем всички!Ако напиша нещо хвалебствено за твойта обцесия с електро чайниците ще оставиш ли коментара ?