Не беше много отдавна, когато суперспортните мотоциклети бяха най-бързите разрешени за движение по пътищата превозни средства на планетата. В крайна сметка обаче най-популярните мотоциклети през последното десетилетие имат ограничение на мощността до около 200 к.с., докато войната за конските сили при производителите на автомобили продължава.
Сега обаче настъпва епохата на електрическите модели, които са сред най-бързо ускоряващите коли на планетата. За да демонстрира това, британското издание CarWow изправи в директен двубой Porsche Taycan Turbo GT срещу Ferrari SF90 Stradale и Yamaha R1M. Резултатите са впечатляващи, но не и изненадващи.
Ferrari SF90 Stradale е единственият истински суперавтомобил в теста и неговият V8 с двойно турбо и три електрически мотора се комбинират, за да осигурят 986 к.с. Това обаче е по-малко от 1019 к.с. при Porsche Taycan Turbo GT с активирана система за стартиране. За сравнение Yamaha R1M развива само 200 к.с., но е и много по-лек.
В първото състезание и тримата участници стартираха страхотно, но Ferrari-то поведе. Въпреки това, електрическото Porsche бързо стопи разликата и се изравни SF90. Пилотът на Yamaha също се справи добре, но финишира малко по-назад.
SF90 направи фалстарт във втория манш, но точно както в първия, Taycan започна леко да се откъсва, когато скоростите започнаха да се увеличават, взимайки победата. При третия опит Porsche и Yamaha стартираха по-добре, тъй като водачът на Ferrari изключи всички системи за подпомагане и се стигна до въртене на колелата, което повлия на представянето на хибрида. В старта по време на движение обаче нещата се развиват по различен начин. Въпреки че Porsche има предимството в мощността пред Ferrari, то не се представя толкова добре и изостава от другите два участника в състезанието.