Едно истинско Ferrari трябва да има атмосферен V12 с невероятно форсиране на двигателя и страхотен звук, нали? Ами, съвсем не е задължително. На първо място, темата за каноничното Ferrari е много дискусионна. Например, най-новият хибрид F80 противоречи на инженерните традиции, но е трудно да го наречем "фалшив". Второ, историята на компанията е пълна с невероятни осемцилиндрови автомобили от начално ниво.
Най-добрите модели на Ferrari с V8 (ГАЛЕРИЯ):
За десерт - един екстремен и невероятно красив модел, който дебютира през 2019-та и досега е песен за ушите. SF90 също има осем цилиндъра, но разликата между него и Ferrari F8 Tributo е колосална.
Това е така, защото 4.0-литровият битурбо двигател F154 (780 к.с. и 800 Nm) се подпомага от три електромотора. Единият е между ДВГ и осемстепенния преселективен "робот", а две задвижват предните колела и играят ролята на заден ход, тъй като в кутията няма задна предавка.

