Едно истинско Ferrari трябва да има атмосферен V12 с невероятно форсиране на двигателя и страхотен звук, нали? Ами, съвсем не е задължително. На първо място, темата за каноничното Ferrari е много дискусионна. Например, най-новият хибрид F80 противоречи на инженерните традиции, но е трудно да го наречем "фалшив". Второ, историята на компанията е пълна с невероятни осемцилиндрови автомобили от начално ниво.
Най-добрите модели на Ferrari с V8 (ГАЛЕРИЯ):
А сега - за ъпгрейдите. Най-готиният 488 Pista в гамата развива 720 к.с., въпреки че въртящият момент е увеличен само с 10 Нм. Всичко това е благодарение на междинен охладител с увеличен капацитет, нови разпределителни валове, подсилени бутала, титаниеви биели и персонализирани изпускателни колектори.
Преселективният "робот" също е претърпял ревизия - в "състезателен" режим той сменя скоростите за 30 милисекунди. Широкото използване на карбон в панелите на каросерията и интериора намаляват теглото с 91 кг. Динамиката е страхотна - до 100 км/ч за 2,85 сек, 200 км/ч за 7,6 сек и максимална скорост от 340 км/ч.

