fallback

Какво искат шофьорите от електрическите автомобили?

Пробегът и времето за зареждане не са основните притеснения, сочи проучване

Какво искат шофьорите от електрически автомобили и кои са най-големите им притеснения при преминаването към задвижвания с нулеви вредни емисии? Отговор на тези въпроси се опитва даде проучване на консултантската компания Accenture, което показва доста любопитни резултати.

В изследването, наречено Power Shift, участват 6000 шофьори от Китай, Германия, Франция, Италия, Япония и САЩ, като това са повечето най-големи пазари на нови коли в света. Всички те е трябвало да посочат изискванията си към бъдещите електрически превозни средства.

Оказва се, че най-големите им притеснения не са свързани толкова с времето за зареждане и пробега, а най-вече с надеждността и съотношението цена-производителност. От отговорите им става ясно, че аргументите за или против електрическо превозно средство нямат много общо с електрическата кола сама по себе си.

Основните причини, поради които германците, например, обмислят да купят (или не) електрическа кола, са идентични с тези за двигателите с вътрешно горене. За 91% от анкетираните най-важна е надеждността на превозното средство, за 89% - съотношението цена-качество, а за 83% на първо място в списъка с желания и нужди е безопасността на автомобила.

В Германия само 16% от анкетираните могат да си представят закупуването на електрически автомобил през следващите 5 години. В рамките на 10 години броят вече се е повишил до 50%, което все още е под средното международно ниво от 57%. В Китай например е цели 80%.

fallback
  • #9
    Гост ( преди 11 месеца )
    Шофьорите на електрокари искат генератор на ток в багажника.
  • #8
    анонимен ( преди 11 месеца )
    министъра на финансите да разгледаме хипотезата че един хубав слънчев ден влезеш в детската и поради някаква причина ти се наложи да включиш осветлението и на излизане се сблъскаш със скъпия ти наследник който ти поиска 50 еуро за това че си му ползвал електричество в стаята му ти как би реагирал
  • #7
    анонимен ( преди 11 месеца )
    значи във всекиднувната на апартамента ти имаш контакт който е на една тарифа в спалнята е на друга тарифа в кухнята на трета в мазето на четвърта а в гаража на пета ако може да обясниш на нас които сме финансово невежи защо имаш няколко цени на еден и същи продукт благодаря предварително
  • #6
    До 2 ( преди 11 месеца )
    Видно всеки бизнес се прави с цел печалба, а ти искаш да е обратното! Да обобщим, искаш операторите да изградят гъста мрежа от зарядни, за собствена сметка, и да ти дадат достъп до нея, на цената на която зареждаш вкъщи до където просто са ти опнали един кабел? И при цена 0,40 Евро за КВч в Германия, да зареждаш на 0,14 Евро, защото партидата ти е в България?Ама ти си икономически гений бе! Я марш да ставаш финансов министър! Ти за 2 седмици ще "оправиш" България!
  • #5
    Отговора е: ( преди 11 месеца )
    Каквото искат и използващите вибратори-да издържи батерията по-дълго, пък дано свърши, а пък тия с Ел.автомобилите, дано стигнат до там за където са тръгнали без преспиване!
  • #4
    анонимен ( преди 11 месеца )
    4,не е само немски аутобани и не е само от уста на уста.Реално всяка е-кола ако я караш над 100 пробега пада драматично. Затова и ги клатят с 90-100. Току достигнали пробега по каталог.
  • #3
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Пълни глупости. Германците купуват некачествени германски коли с ДВГ, ама се притесняват за качеството на електрическите. Изсмуквали са си извинения. Драмите са с обезценката основно. И вероятно емоционални - все пак от уста на уста се е разнесло, че ако караш на германски аутобан електрическа кола със 150 (малко могат да вдигат повече), батерията ти дето по книга пише, че е за 400 км я изкара 100 км, я не.
  • #2
    анонимен ( преди 11 месеца )
    електрическото бъдеще щеше да е възможно ако енергийните оператори развиваха собствена мрежа от зарядни станции за електромобили и енергията се таксува към домашната ви партида независимо от коя точка на европа зареждате същия принцип важи и за мобилните комуникации но видно никой няма интерес от обществен монопол върху природните ресурси и стоките и услугите предвид така наложения пазарен принцип на картелна конукренция
  • #1
    Тинтири_минитири ( преди 11 месеца )
    да бе да... не било важен пробега и зареждането голям хилеж, вече измислят всякакви тъпотии за да бутат електропропагандата напред... а цената на тока навсякъде расте и хората започват да се усещат :)
fallback
Последни