Няма никакво съмнение, че Германия е сърцето на автомобилната индустрия от най-ранните й дни. Това е странатаq измислила колата такава, каквато е днес.
Ясно е, и на сън всеки ще изброи марки като Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche и Volkswagen. Но има и други, които не са пазара днес по куп причини, доста интересни. Ето ги по азбучен ред.
29 германски марки, за които малцина са чували (ГАЛЕРИЯ)
Името е използвано за първи път от Automobilwerk Eisenach в края на 1890 година, а след това отново от BMW за спортна версия на Austin Seven-adjacent 3/15.
Wartburg става марка през 50-те години на миналия век и повечето от колите му се задвижват от трицилиндрови двутактови двигатели.
Последният модел, базиран на съществуващия 353 (известен също като Knight), е представен през 1988 година с далеч по-модерен и приемлив 1,3-литров двигател на Volkswagen.
Той става излишен след обединението на Германия през 1990 година, когато немците от прецаканата страна на Стената получаат възможност да купуват автомобили, произведени в други страни И решават, че вече не искат Wartburg. Защо? Няма нужда да го обясняваме на българите, които полагаха нечувани усилия, за да закарат тази кола от София до морето.


0