IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Експерти посочиха немските автомобили, които не си струват парите

В случая става дума само за модели, предлагани на пазара втора ръка

Експерти посочиха немските автомобили, които не си струват парите

Независими експерти съставиха списък с най-добрите и най-лоши немски автомобили. Става дума за модели, предлагани на пазара за употребявани коли, съобщава изданието Daily-Motor.

Експерти посочиха немските автомобили, които не си струват парите

В класацията са посочени модели на водещите германски производители. Най-известният от тях – Mercedes-Benz, също има в гамата си неудачни автомобили, които получават критики. Такива са компактните A-Class (на снимката) и CLA. Посочва се, че те не предлагат на собствениците типичните за марката комфорт и управляемост, като единственото, което ги приобщава към премиум-бранда, е емблемата. В същото време те са доста скъпи, дори като употребявани.

Аналогична оценка получават и два модела на BMW - 1-Series и X1. Тези два автомобила са твърде тесни и некомфортни, и съответно имат малко общо с истинските „баварци”.

Експерти посочиха немските автомобили, които не си струват парите

Експертите са на мнение, че далеч по-удачен избор е по-старо, но добре запазено BMW E39, отколкото 1-Series и X1 (на снимката). Добри оценки получават също кросоувъри X3 и X5, при които проблемите с първите поколения са отстранени и те вече се радват на сериозен интерес на вторичния пзар.

В списъка са включени и модели на марките Audi, Volkswagen и Skoda. В групата на „неудачниците” от Инголщад попадат компактните кросоувъри Q3 (на снимката долу) и Q5, чиито първи поколения имат сериозни проблеми с бензиновите си двигатели. В същото време на пазара втора ръка добре се представят моделите Q7, A6, A5 и A4.

Експерти посочиха немските автомобили, които не си струват парите

При Volkswagen експертите смятат, че добрият избор са кросоувърите Tiguan и Touareq, докато Passat е сериозно надценяван. За Skoda същото се отнася за Octavia, която получава високи оценки за качествата си. В същото време Yeti определено не си заслужава парите и напълно логично чехите се отказаха от този модел.

Снимки: Mercedes, BMW, Audi

0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    Значи тия експерти не стават. Българина дето вечер само пие ракия знае всичко без даже да чете. Браво! Евала! С толкова умни хора пък къв *** е тая България. Що така?
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тия експерти са си спестили доста модели. Списъка е доста по-дълъг.
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Маймун ( преди 1 година )
    Точно пенсионерите си купуват тези малки и скъпи кросовъри, поне в Германия е така. 1. Защото могат да си го позволят 2. Защото влизат/слизат по-лесно Джипове се карат от хора с ремаркета, каравани, лодки, живеещи в недостъпни места,а не от "виж ме имам 20бона". Миниванове предимно от многодетни майки
  • #8
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Голата истина ( преди 1 година )
    Таз класаця е правена от некви английски пенсионери.Всички коли дето не си стрували парите са или кросовери или мини ванчета. Май не са чували за модни течения комфорт и т.н. ОНО СИ САКА казва шопа.Хората живеят в 21век и искат кросовери или джипки като им викат нащи слабо интелигентни шофьори. А че немските коли са надценени всеки го знае и въпреки това на тях се натиска.Били по здрави??? Сервизите за немски коли не са останали празни,нещо повече те са с тай-много клиенти и оборот.
  • #7
    8 rate up comment 6 rate down comment
    thebrainless ( преди 1 година )
    Карал съм Мерцедес 190, както и доста по-нова Ц класа, това са коли за лилипути. Аз не съм огромен, но в 190 едвам се събирах, Цкласата беше малко по-добре. Като цяло малките коли са доста неудобни, с малки изключения, като СМАРТ, Мини Купър (но само на предните седалки) и др.
  • #6
    5 rate up comment 11 rate down comment
    А ( преди 1 година )
    Какво и е на А класата от 2-та генерация? Тя си е народен автомобил. Цената е като VW, но оборудването си е мерцедес. Много голям процент са автоматик. Дизела е много икономичен и доса мощен. Ускорява за 9.5 сек. Колата е само 3.80 метра дълга и лесно се напъхва по уличните паркоместа. Голям вътрешен обем и добра видимост (от високо).Чудесна за градски условия.....
  • #5
    16 rate up comment 9 rate down comment
    до: той си знае ( преди 1 година )
    Карай си мондеото и си свиркай, че ни се се минал с мерцедес или бмв.
  • #4
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Екстрите" не определят колко качествено е сглобена колата, как се държи на пътя, как вози, рафинираността на двигателя и ходовата част. Защото и в най-голата Ц-класа с платнени седалки, няма дрънчене при затваряне на вратите, няма скърцащи пластмаси и т.н.
  • #3
    11 rate up comment 9 rate down comment
    ей,втория! ( преди 1 година )
    Само в празните кратуни на х'американците и подобни на теб премиум означава "кожи и куп екстри". Явно никога не си притежавал премиум,за да говориш така.
  • #2
    19 rate up comment 9 rate down comment
    До Втория ( преди 1 година )
    Това че ти не виждаш разлика между Ц клас и Мондео означава само че ти не я виждаш. Преди 3 години с потрес установих че W124 произведен в далечната 1988 при движение със 150 км/ч е по-тих от Мондео 2008-ма година.