IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

29 германски марки, за които малцина са чували

Отдавна забравени, те дават много на легендите BMW, Audi или VW

Няма никакво съмнение, че Германия е сърцето на автомобилната индустрия от най-ранните й дни. Това е странатаq измислила колата такава, каквато е днес. 

Ясно е, и на сън всеки ще изброи марки като Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche и Volkswagen. Но има и други, които не са пазара днес по куп причини, доста интересни. Ето ги по азбучен ред.


29 германски марки, за които малцина са чували (ГАЛЕРИЯ)


0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Валди ( преди 2 седмици )
    Не се споменава Опел, който има история още преди ВСВ, и си е една много добра кола!
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Жигулата е по-здрава кола от оригиналния Фиат. Не знам какво са пушили по-долу коментиращите. За варбурга съм съгласен - критиките са незаслужени.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Устат Блендер ( преди 2 седмици )
    Като дизайн ЗАЗ 966/968 е копие почти 90 процента на NSU PRINZ.
  • #5
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Fury ( преди 2 седмици )
    "Няма нужда да го обясняваме на българите, които полагаха нечувани усилия, за да закарат тази кола от София до морето (Вартбург)". Айде стига де! Това може да го напише човек, който никога не е имал работа с Вартбург. Това бяха най-здравите и лесни за поддръжка коли, произвеждани в соцлагера (изключвам Ладата, която е ФИАТ).
  • #4
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Спрямо Москвича Вартбургът беше много по-добра кола. Проблемът му само беше, че кантеше на варел като затваряш вратата и пушеше, защо беше двутактов, но едно време колите масово димяха по най-различни причини. На основа Вартбург имаше и ван Баркас, който беше доста комфортен въпреки трицилиндровия двутактов двигател. И разбира се, Вартбургът не беше престижен както Ладата, която беше хубава само защото беше копие на Фиат 124.
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Бих предпочел да бяхте разделили статията на две. Нямам търпение да прелистя 29 пъти
  • #2
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Бончо ( преди 2 седмици )
    Писания на човек, който не е имал Вартбург. Или е с две леви ръце, с червена лентичка вързани...
  • #1
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Вартбург!? Мисля, че е доста добре познат у нас:))