IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Французи се подиграха с BMW и Audi на премиерата на новия си модел

Флагманът на DS трябва да превърне германските си конкуренти в тикви

Премиум френската марка DS представи нов модел, който трябва да отбележи навлизането в ерата на чистото електричество. На премиерата шефът на DS Automobiles - Оливие Франсоа, не пропусна възможността да „захапе“ основните немски конкуренти, сравнявайки колите им с каляски, които скоро ще се превърнат в тикви (в приказката за Пепеляшка се случва обратното).


DS No8


Производителят нарича DS No. 8 „купе-кросоувър“, но по същество автомобилът е повдигнат лифтбек с бодикит за защита по цялата каросерия. Размерите на новия модел са дължина - 4820 мм, широчина - 1900 мм, и височина - 1580 мм. Междуосието е 2900 мм, пътен просвет - 155 мм, а коефициентът на аеродинамично съпротивление - ​​0,24. Вместо радиаторна решетка електромобилът има светещ панел, а в долната част на каросерията има защитен комплект, изработен от черна пластмаса.

При създаването на интериора дизайнерите се вдъхновяват от декорацията на луксозни яхти. Електрическият автомобил е получил кожени седалки Nappa с интегрирани облегалки за глава, необичаен волан с четири спици, два големи екрана на предния панел, 14 високоговорителя на първокласната аудио система Focal Electra 3D Hi-fi, контурно осветление и опционална система за отопление на врата в предните подглавници, като в кабриолетите.


DS No8


Задвижващата система е унифицирана с кросоувърите Peugeot e-3008 и e-5008, като купувачите ще могат да избират от три версии. Базовият вариант развива 230 к.с. и може да измине 572 км без презареждане. Версията Long Range произвежда 245 к.с. и изминава 750 км. DS No8 със задвижване на четирите кола развива 350 к.с. и има пробег от 686 километра. Максималната скорост във всички случаи е ограничена до 190 км/ч.

Производството на DS № 8 ще започне през първото тримесечие на 2025 г., а първите бройки ще стигнат до дилърите едва през лятото. Въпреки това, когато говори за колата в официално видео, шефът на DS Automobiles Оливие Франсоа я нарече „модерна карета“, идеална за Пепеляшка от 21-ви век, но с една разлика.


DS No8

.
Когато DS No8 излезе на пазара през лятото, може да удари полунощ за основните германски конкуренти и те да се превърнат в тиква. Сякаш за да го докажат, колите, паркирани от двете страни на DS #8, станаха тикви. И въпреки скритите лога, те са разпознаваеми като германските електрически автомобили Audi Q4 Sportback e-tron и BMW i4.


Още снимки на новия флагман на DS - вижте в галерията:


0 от 500
  • #18
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Jm2 ( преди 1 месец )
    Това е още един опит за голям Ситроен. Досега за век е имало два добри големи Ситроена - Traction Avant, заради който фалират и DS 19. Оттам нататък всеки опит за голям Ситроен е бил провал. Най-грандиозна издънка беше последния - С6. Ако ти се повреди радиото - край, BSI-то е вътре. Ако падне акумулатора, не можеш да излезеш от колата - вратите са безрамкови и няма какво да свали стъклата надолу, остават заклинени в тавана. Сега - пожелавам им успех, разбира се, но дано не са се увлекли пак.
  • #17
    9 rate up comment 13 rate down comment
    Кенеф ( преди 1 месец )
    Е супер е, не бях виждал външна тоалетна с пердета хахаха евала на франсетата по добре количка Lego Technics.
  • #16
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Греда ( преди 1 месец )
    Дори и някога някой да ми подари този сутиен, веднага заминава за скраб...
  • #15
    20 rate up comment 9 rate down comment
    Largo ( преди 1 месец )
    Не знам какво особено са баварец комплексарец с комплексарите където ги карат , от години забелязвам,че са пълна скръб особенно зимата на сняг и на устойчивост а сегашните пък пълен батак с тая скапана електроника , а мерси
  • #14
    18 rate up comment 11 rate down comment
    stelantis ( преди 1 месец )
    да направят първо хубава кола и после да говорят.
  • #13
    20 rate up comment 32 rate down comment
    Роки1 ( преди 1 месец )
    Французин да се подиграва на немец на тема автомобилития тотално са превъртели!Френските щайги освен за скрап не знам дали за друго стават.В днешния свят те имат меко казано най-лошите автомобили.
  • #12
    17 rate up comment 23 rate down comment
    СН ( преди 1 месец )
    Да сравняваш луксозно борче с BMW и Audi, да дори с корейските и японски автомобили е меко казано наивно.Да видим колко ще успеят да произведат и продадат и тогава да дуят перки, защото до сега всички опити на френските производители: Ситроен, Пежо и Рено да навлязат в луксозния сегмент са били неуспешни, да не кажа провал.
  • #11
    12 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    В новата ера на електромобилите ДС имат възможност да се изкачат до нивото на немците, че и да ги задминат. Само че: първо, това е само хипотетична възможност; и второ, с този дизайн и безсмислени ектри като духалка за врата няма да стане.
  • #10
    21 rate up comment 17 rate down comment
    Djodjo ( преди 1 месец )
    Това е като кола ама почти, все пак е борче, а да се подиграваш на премиум марки от иглощад и щудгард е жив резил!
  • #9
    27 rate up comment 19 rate down comment
    Bmw ( преди 1 месец )
    Това е шегичка да сравнява DS със BMW иMERCEDES.