IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Французи се подиграха с BMW и Audi на премиерата на новия си модел

Флагманът на DS трябва да превърне германските си конкуренти в тикви

Премиум френската марка DS представи нов модел, който трябва да отбележи навлизането в ерата на чистото електричество. На премиерата шефът на DS Automobiles - Оливие Франсоа, не пропусна възможността да „захапе“ основните немски конкуренти, сравнявайки колите им с каляски, които скоро ще се превърнат в тикви (в приказката за Пепеляшка се случва обратното).


DS No8


Производителят нарича DS No. 8 „купе-кросоувър“, но по същество автомобилът е повдигнат лифтбек с бодикит за защита по цялата каросерия. Размерите на новия модел са дължина - 4820 мм, широчина - 1900 мм, и височина - 1580 мм. Междуосието е 2900 мм, пътен просвет - 155 мм, а коефициентът на аеродинамично съпротивление - ​​0,24. Вместо радиаторна решетка електромобилът има светещ панел, а в долната част на каросерията има защитен комплект, изработен от черна пластмаса.

При създаването на интериора дизайнерите се вдъхновяват от декорацията на луксозни яхти. Електрическият автомобил е получил кожени седалки Nappa с интегрирани облегалки за глава, необичаен волан с четири спици, два големи екрана на предния панел, 14 високоговорителя на първокласната аудио система Focal Electra 3D Hi-fi, контурно осветление и опционална система за отопление на врата в предните подглавници, като в кабриолетите.


DS No8


Задвижващата система е унифицирана с кросоувърите Peugeot e-3008 и e-5008, като купувачите ще могат да избират от три версии. Базовият вариант развива 230 к.с. и може да измине 572 км без презареждане. Версията Long Range произвежда 245 к.с. и изминава 750 км. DS No8 със задвижване на четирите кола развива 350 к.с. и има пробег от 686 километра. Максималната скорост във всички случаи е ограничена до 190 км/ч.

Производството на DS № 8 ще започне през първото тримесечие на 2025 г., а първите бройки ще стигнат до дилърите едва през лятото. Въпреки това, когато говори за колата в официално видео, шефът на DS Automobiles Оливие Франсоа я нарече „модерна карета“, идеална за Пепеляшка от 21-ви век, но с една разлика.


DS No8

.
Когато DS No8 излезе на пазара през лятото, може да удари полунощ за основните германски конкуренти и те да се превърнат в тиква. Сякаш за да го докажат, колите, паркирани от двете страни на DS #8, станаха тикви. И въпреки скритите лога, те са разпознаваеми като германските електрически автомобили Audi Q4 Sportback e-tron и BMW i4.


Още снимки на новия флагман на DS - вижте в галерията:


0 от 500
  • #28
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Френcко, caмо женcко ( преди 1 месец )
    Може пaрфюм и вино, но не и колa, оcвем aко не ми е подaрят.
  • #27
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    И аз така си помислих ще се превърнат в тиква ама друг път с тази ютия
  • #26
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Хаааа ( преди 1 месец )
    Френските неща не стават. Стига ги хвалихте. Е има 1 изключение - френската любов
  • #25
    11 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Само мерцедес държи цена, тия сутиени се обезценяват бързо.
  • #24
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Plamen ( преди 1 месец )
    Френска кола и френска жена не си взимайте и 2 те ще ви оставят на пътя
  • #23
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Aleksandar ( преди 1 месец )
    #26 Има една поговорка,,Всеки влак, си има пътник-къквто влака ,такъв и пътника"Немските коли ,отдавна носят само лого и име.
  • #22
    13 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    да направим проучване към днешна дата каква е вероятността за възпроизводство на един мъж ако притежава френски автомобил ще има ли жена която да се прибере с него или след вечерята ще продпочете да си вземе такси
  • #21
    8 rate up comment 19 rate down comment
    Гошо ( преди 1 месец )
    Освен *** и парфюми французите друго не могат,дори китайските глокници са по добри.
  • #20
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Vlad Dracula ( преди 1 месец )
    Поредния френски напън, с дизайн който крещи, вижте мееее аз съм напудрен Ситроен за много париии, балъци купувайте ме...и издържа теста за актуалност точно 6 месеца. Но глупавите шовинистични франсета ще е надуят като пуяци. Нищо че сегашния Ситроен, няма нищо общо с технологичния новатор от преди 50 години. Сега каквото и да си купиш получаваш Стелантис. Единствената разлика е колко си ***, колкото по-*** си толкова повече пари даваш ,за едно и също нещо...просто опаковано по различен начин.
  • #19
    2 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Коефициентът е 0.24- ей тука някъде спрях да чета.