IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Последните чистокръвни офроуд автомобили

Те по-трудно оцеляват в SUV модата заради еко норми и високи цени

В един автомобилен свят, зависим от SUV моделите, които трябва да са еко, все повече отеснява мястото за чистокръвните офроуд коли.
Те са много малко на брой сравнение с разглезените си "братовчеди" по хубавите пътища.

А за капак държат по-високи цени. Но колегите от Gazzetta.it успяха да съберат наистина блестящи машини.


8 чистокръвни офроуд автомобила (ГАЛЕРИЯ)

 

0 от 500
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория до СМОГ ( преди 1 час )
    Нямаш представа какво пишеш, нали? Заслепен и определено с доста слаб ток в главата. Hummer EV при първо скокче се троши, Тесла пикапа не се излиза извън асфалт, че после идват да те теглят... ако има нещо за теглене, електрическия Мерцедес ще те закара някъде и там ще те остави, защото с толкова ток - толкоз, другите ги не знам, по-скоро не съм срещал мнения на хора, дето ги имат или карат. Кога ще има линейка на ток? А кога ще има пожарна на ток?
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 2 часа )
    Аз мисля, че Grenadier винаги има 3 диференциала, но в единия случай може да се блокира само централния :-)
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 часа )
    грендиера или с един или с три дифа - яко :д:д:д понижаващи, не намалени предавки....
  • #6
    1 rate up comment 2 rate down comment
    СМОГ ( преди 4 часа )
    Последните да ясни. Да кажем първите: 1000-коньовия HUMMER EV-първият суперкамион в историята, който на старт обръща посоката на Земята. Бронираният CYBERBEAST с рекордна структурна твърдост в историята, който качва Hell's Gate в Щатите като никой друг, заедно с Rivian R1T с 4 мотора. Mercedes-Benz G 580 EQ с 4 независими мотора, който натроши камъните над Грац с неразрушимата коруба под купето. И не на последно място: звездата на Автосалон София 2024: Dongo M-Hero 917 с 1088 коня и 4 мото ...
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 4 часа )
    И аз се изненадвам... но ги има, във фейса има камара групи на скитащи из европейските пущинаци. Не знам точно как го правят, има регулации, но има и възможности.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 5 часа )
    Относно офроуд трасетата съм изненадан - къде има?!? В България почти всички планини са национални паркове и е забранено за автомобили. Алпите също. Знам, че карат по Стара Планина около Ком (не знам колко е законно), в Сърбия и Румъния също има къде и това е - само в Източна Европа все още има. Къмпингуване също само на определени места. Относно AWD - не е зле да го има - ако си планинар, често се налага да минаваш по места които все още не са изчистени от снега (веригите са задължителни)
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 5 часа )
    До 2: вече почти 30 години зад волана се оправям и без AWD, за много малко хора всъщност е необходимо. А ще се изненадаш колко много офроуд трасета има и в Европа и колко много хора в Европа са запалени по така наречения overlanding - къмпингуване с кола грубо казано. И ще направя една уговорка, че от тези офроудъри G-класата и Дефендера макар и добри извън пътя са толкова кинта, че никой не се изкушава да ги троши
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 5 часа )
    До 1 - съгласен съм за комбито, но и то да е AWD. Относно тези - не съм сигурен, че избощо имат смисъл в Европа. Европа е гъсто населена и с гъста пътна мрежа и повечето места за офроуд са паркове и не можеш да стъпиш там с автомобил. Виж в САЩ и Австралия има къде да се карат.
  • #1
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 5 часа )
    Единственото 4х4, което си заслужава. Паркетниците са безсмислени, едно комби ти предлага същото пространство за товарене и далеч по-добро пътно поведени е и разход