IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нова катастрофа показа, че Tesla Cybertruck не защитава пътниците

При инцидент с електрическия пикап загинаха трима души, а четвърти е тежко ранен

Националната администрация за безопасност на движението по пътищата (NHTSA) разследва катастрофа на Tesla Cybertruck в Пиемонт (Калифорния), която уби трима души и рани четвърти. Това е втората катастрофа на Cybertruck, която е довела до смъртоносен пожар, повдигайки въпроси относно безопасността на пикапа на Tesla.


Tesla Cybertruck


Cybertruck е рекламиран като едно от най-безопасните превозни средства на Земята, особено след като се основава на други модели на Tesla, които се оказаха шампиони по безопасност. Главният изпълнителен директор на американската компания Илон Мъск неведнъж похвали Cybertruck за здравината му, като дори заяви, че построен „като танк“. До момента обаче пикапът не е впечатлил с безопасността при катастрофи в реалния свят.

В един от случаите Cybertruck избухна в пламъци след катастрофа, убивайки шофьора. Това стана през август, когато водач на електрически пикап загуби контрол и се блъсна в бетонен блок край пътя. Колата избухна в пламъци, след което се превърна в купчина метал, а човекът зад волана не можеше да бъде идентифициран заради тежките изгаряния.


Tesla Cybertruck


Разследването на този инцидент все още не е приключило, а сега се случва и нов. При него са загинали трима от четиримата човека в пикапа. Последният е тежко ранен. И четиримата са студенти втора година, които преди това са учили заедно в гимназия в Пиемонт. Според полицейското управление в града, шофьорът на пикапа е карал с превишена скорост, когато се е ударил в бордюр. Електромобилът се е заклещил между стена и дърво, като е избухнал в пламъци.

Полицията е конфискувала катастрофиралия Cybertruck, за да провери за възможни механични повреди. Проверка започва и NHTSA, която очаква информация както от служителите на реда, така и от компанията-производител.


0 от 500
  • #9
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    "Танкът" Тесла Сайбъртрък не е безопасен при катастрофа, батериите са без значение, Бъстъре.
  • #8
    5 rate up comment 6 rate down comment
    До 7 ( преди 1 ден )
    Нека ти задам въпроса малко по-конкретно за да го разбереш. Каква е причината за смъртта при тази катастрофа? Батериите имат ли нещо общо?
  • #7
    5 rate up comment 6 rate down comment
    До 7 ( преди 1 ден )
    И от какво идва опасността, господин културен, който никога не обижда без да го предизвикат?
  • #6
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Хехех Тротка,говорим ти за безопасност на Тесла,не за батерии ***.
  • #5
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 ден )
    Риторичен въпрос разбира се. Или няма да си разбрал или няма да си запомнил или двете заедно. Отговорът беше на вашите въпроси кога Тесла ще започне да произвежда пикапа и камиона. Казах ви че батериите 46 80 са проблема. Ако Тесла започна да използва китайските желязо фосфатни батерии за пикапа и камиона, то очевидно няма да има проблеми с разгръщането на мащабите, но също така, ще станат много ПО-ПОЖАРОБЕЗОПАСНИ и ремонтопригодни. 46 80 батериите са заляти със силикон и не се ремонтират.
  • #4
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 ден )
    На функционално неграмотните така им се струва. Ще ми припомниш ли кога съм казвал че 46 80 батериите са пожаробезопасни и не горят? Или пак чете само заглавието? Май си забравил, как преди година, когато Илон Мъск беше казал че ако до края на 2024 не решат проблемите с 46 80 батериите ще прекрати разработката им, аз какво казах?
  • #3
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 1 ден )
    Забелязвате ли как опорките на Теслю Митичния Бъстър отпадат една по една.
  • #2
    6 rate up comment 7 rate down comment
    До 1 ( преди 1 ден )
    Търсиш под вола теле. Проблемът не е в автопилота, А в 46 80 батериите, които очевидно горят, за разлика от повечето китайски батерии, които са желязофосфатни и са много по-пожаробезопасни.
  • #1
    7 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Горящ танк. Мастър Мъск е много силен в маркетинга, но не винаги му се получава с продукта. Но пък народа купува, та защо да се сили много с 3-то ниво на автономност, като може да им продава 2-ро за FSD, пък после проблема си е техен като ги блъсне накъде, че не са внимавали достатъчно в пътната обстановка.