fallback

Пет неубиваеми съвременни бензинови двигателя

Тези популярни агрегати са се доказали като много надеждни

Създаването на надежден двигател, който може да изкара стотици хиляди километри без основен ремонт, би трябвало да е лесна задача с днешното развитие на технологиите. При съвременните автомобили обаче такива единици са много редки. Битката на производителите за висока мощност на единица обем и нисък разход на гориво ги принуждава да използват иновативни материали и неизпитани решения, който прекалено усложняват конструкцията.

В същото време, колкото по-прост е двигателят и колкото по-малко части съдържа, толкова по-голям брой часове и километри може потенциално да натрупа. Класически чугунен блок, липсата на турбина и фазови превключватели, солиден работен обем - това са сигурни признаци на надежден, неразрушим двигател. Ето няколко примера за такива мотори, като всичките те работят на бензин.

Пет неубиваеми съвременни бензинови двигателя (ГАЛЕРИЯ)

fallback
  • #19
    Коко ( преди 1 месец )
    Форд 2.0литра зетек двигател 130коня е най здравия бензинов мотор.Над 400хиляди без да пипна двигателя.
  • #18
    ПеПо ( преди 1 месец )
    Пълна глупост нищо общо с реалността....
  • #17
    НикогаПовечеСДС-Чума ( преди 1 месец )
    Пълна простотия,вероятно платена и с добри пари за реклама подплатена.Никога повече не бих си позволил да си купя англо-краварски, френски и немски автомобил. Доста време съм лежал под мерцедеси, фордове, разни рена , че дори и някои модели на Фолксваген.Освен това и подръжката е скъпа.Дачиите също са достойни за критика.
  • #16
    Народ ( преди 1 месец )
    "Изтичане на семеринги на коляновия вал".!!!??? Единична единица???Петре, некадърнико!!!??
  • #15
    bat Valio ( преди 1 месец )
    Ford bronko 2/89г.4х4HLT 2.9 няма грижи до сега от тогава,двигател перфектен,ламарини като от немска каска,клима и всички екстри,мотора е като на газка-6v,а де?
  • #14
    Бай Спас ( преди 1 месец )
    И аз мисля, че е доста повърхностна класацията.Опел Вектра е неубиваем.Ако не са му толкова слаби ламарините, ще изкара и милион.Моята от 2000г. изкара 350к, но се продъни и вместо да я закърпя, я изхвърлих Още ме е яд.
  • #13
    ТозиКойто ( преди 1 месец )
    До 11 - с изненада установих, че съществува и Голф 3 1.8, 75 коня. На жена ми баща и го тътри незнам колко десетки години. Колата е пред разпад от корозия, ск.кутия вие на умряло, ама мотора не мре. Преди три години скъса болта, дето държи шайбите на коляновия вал....и не удари клапани. Баси мотора. Може да му сложиш някакво масло, мисля че и с олио или със зехтин ще работи. Гори някакви 7-7.5 литра газ, не харчи масло....просто върви и върви и върви...За съжаление вече не правят такива мотори.
  • #12
    Говедо ( преди 1 месец )
    Honda и Toyota също имат много добри бензинови двигатели
  • #11
    Ами ( преди 1 месец )
    Голф 3 1.8-90 ще надживее всички изброени недoразумения!
  • #10
    анонимен ( преди 1 месец )
    1.6 и 1.8 атмосферните на Опел когато бяха в дженърал Моторс също са къртачи. От 100 до 150 коня
fallback
Последни