IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Флагманът на Mercedes-Benz се прицели в Rolls-Royce

Лимузинанта S-Class получава три нови версии - S700, S800 и S900

Германският производител Mercedes-Benz е регистрирал търговските марки S700, S800 и S900, което ясно показва намеренията на марката да изкачи своя флагман S-Class на още по-високо ниво.


Mercedes-Benz S-Class


В момента на върху на гамата на модела е разположена модификацията Mercedes-AMG S63 E Performance, която съчетава мощен V8 с електрмотор, доставящи съвместно над 800 к.с., както и Mercedes-Maybach S680, който разполага с V12 двигател и интериор по поръчка. Това обаче не задоволява производителя от Щутгарт и той подготвя три нови предложения.

Според информациите обозначенията ще бъдат използвани от подразделението Mercedes-AMG. Версията S700 ще представлява по-мощна итерация на S63, която ще получи подобрено хибридно задвижване над 900 к.с. Засега обаче германският концерн не е коментира патентите.

Има и друга възможност - тъй като EQS е електрически аналог на Mercedes-Benz на S-Class, твърде възможно е новите търговски марки да намекват за преминаване към електрификация. Това означава, че S700, S800 и S900 ще се превърнат в ултра-луксозни електрически седани, които ще следват концепцията Vision EQXX и ще имат пробег от над 1000 см.

Също така Mercedes-Maybach може да използва обозначенията S800 или S900 за още по-луксозни S-Class, предлагащи ексклузивни материали и безпрецедентни опции за персонализиране, подобни на Project Maybach. Топ-версията Maybach S900 може да съперничи на Rolls-Royce Phantom по отношение на лукс и персонализация, особено ако Mercedes избере да преразгледа лимузината Pullman.

Тези търговски марки също могат да сигнализират за промяна в моделната йерархия на Mercedes-Benz. Чрез въвеждането на по-големи цифрови обозначения, компанията може да прави разлика между стандартните модели S-Class и тези, предлагащи допълнителна производителност, лукс или подобрения в електрификацията.


0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 6 дни )
    До силно заблудьонный н-р 3: Не мърдай и не шавай, стоейки здраво и защищавайки еМБе4ките и ще видиш сам колко много ще прокопсаш с тия мошенически настроени надменни уж авто-производители: ЦЕНИте им се вдигат, качеството им пада с всека година; дори луксозният МЕЙ-БАХ след 1 г. само и стойността му е спаднала с ...40 на сто - по инфо оттука... Докато за GENESiSа всеки евроцент е добре инвестед мъни, щото по качество здравина надеждност лЮКС за малко пари и комфорт+уют тия немат стигане СЕГА!
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    COOL
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Захарчо обикновно ме дразни с безподобните си преводи, но с тия 1000 см пробег съвсем искрено ме разсмя.
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 седмица )
    Е какво се превъзнасяте - нали Ролс Ройс е собственост на БМВ, а Бентли на ФВ. Честичко четем как някой се стреми да е като престижна марка - просто искат да кажат, че ще вдигнат цените
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    говори от първо лице единствено число
  • #5
    10 rate up comment 0 rate down comment
    #3 ( преди 1 седмица )
    Ти всъщност не познаваш никакъв собственик на Ролс. А дъртиту да си стои при джЪмензиса и да не се бърка при колите.
  • #4
    4 rate up comment 13 rate down comment
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 1 седмица )
    ТиЯ с измислените си номерца еС-600, та до еС-900 колкото и силно да натискат газта до дупка и да се опитват да се надбягват с иконата RR, пак не моат ги стигнат, колкото и да се стремят...дори фронтално да карат с/у тях - това е все едно, една немска авто-барачка на бензин/дизел да стигне до Луната - със своя си ДВГ: same 0LD Story! Напъните им са напраздни, а пък усилията - още повеке, тъй че - всяка жаба да си знае гьола и да не куака и аkkа прекалено много...
  • #3
    10 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    не познавам собственик на ролс който да мечтае един ден да може да си купи мерседес
  • #2
    11 rate up comment 0 rate down comment
    До автора ( преди 1 седмица )
    Петре, поне чети какво си копирал в статията. "и ще имат пробег от над 1000 см" - че то до Кауфланд не могат отидат
  • #1
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Странен ход, при положение че имат Майбах в този сегмент (което си е ЕС-класа, отдолу.. )