IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-ненадеждните автомобили според TÜV

Tesla Model 3 е лидер в две категории заради светлини, спирачки и окачване

Проучване на Consumer Reports показа, че електромобилите на Tesla са най-евтините автомобили за период от 10 години. Но това не означава, че някой, който си купи такъв, ще кара десетилетие без проблеми. Друго проучване, публикувано този път в Германия, класира Model 3 на последно място по надеждност за втора поредна година.


TUV


Тестът TÜV е задължителна проверка на техническата изправност (официално) наречена „Hauptuntersuchung“, която всички автомобили, използвани по германските пътища, трябва да преминават на всеки 24 месеца, след като навършат три години. Проверява се състоянието и работата на всичко - от структурата на шасито до спирачките, кормилното управление, окачването, светлините и огромен списък от други елементи.

Това е тежък тест и една от всеки пет коли не успява да се справи. Model 3 на Tesla натрупа повече повреди от всяка друга кола в сегментите 2–3 и 4–5 години, главно поради проблеми със светлините, спирачките и окачването.


TUV


TÜV отбелязва, че последните две често са проблем с електромобилите поради теглото им в сравнение с еквивалентни автомобили с вътрешно горене и факта, че голяма част от спирачната сила се генерира чрез рекуперация на енергия, което означава, че спирачките не получават достатъчно натоварване за да ги поддържате в добро състояние.

„Големият пробег не може да прикрие лошото представяне на Model 3 - обяснява Йоахим Бюлер, управляващ директор на TÜV Association. - В допълнение към дефектите в спирачките и осите, Tesla има и особено голям брой светлинни дефекти. Това показва недостатъци в обслужването и поддръжката.“


Най-малко надеждните автомобили според TÜV (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 14 минути )
    Ок, и според теб какво означава това?
  • #8
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Инфо ( преди 1 час )
    Днес излезе статистика на iSeeCars за най-опасните коли. Има различни класации. Накратко Тесла е начело по няколко от класациите. :) Заглавието на статията е "The 23 Most Dangerous Cars On The Road", ако не изтрият съобщението.
  • #7
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 часа )
    Друг е въпроса ако окачването на Тесла е слабо, което не ме учудва предвид,че колата не е японска,а американска, а американските коли не са сред най-здравите.
  • #6
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 часа )
    Това че не се използват често спирачките не е проблем със спирачките, нито нерегулирани фарове е дефект със светлините. Това са настройки. А всичко работи изрядно предвид спецификата на задвижването,а разрегулирани фарове не са повреда! Общо взето без да харесвам Тесла, харесвам Тойота, но това написаното е абсурдно заглавие и е абсурдно Тесла да е напоследно място не заради дефекти,а заради реглаж или неизползвани редовно спирачки.
  • #5
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Както винаги... ( преди 4 часа )
    неуДачия/рено заемат първите места в такива класации, ама отзад напред!
  • #4
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До 2 ( преди 5 часа )
    Проблемът със светлините се решава като застанеш срещу някоя стена и си ги регулираш през менюто от екрана.. проблемът им е, че не са настроени фабрично, а се очаква от собственика да си ги настрои.
  • #3
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 часа )
    ТУВ да вземат да тестват някой електричка на лед и сняг с включена рекуперация, иначе Тесла много изостават от останалите китайски коли, които вече имат по 3 екрана.
  • #2
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Друг Гост ( преди 5 часа )
    До 1 - Абсолютно. А проблемите със светлините ги решаваш, като караш само през деня - И просто така - хоп!
  • #1
    6 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 5 часа )
    Проблемът със спирачките, който не е никакъв проблем, се решава, като един път в седмицата се спре рязко, за да се задействат най-накладките със сигурност. И просто така - хоп! - Модел 3 скача в другия край на класацията. Всяка технология си има особености, който трябва да се знаят. Например всеки знае, че ДВГ се нуждае от време да загрее и че трябва да се кара внимателно дотогава. Със спирачките на електромобилите е същото, само че е далеч по-дребна особеност, която пречи несравнимо по-малко.