IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-ненадеждните автомобили според TÜV

Tesla Model 3 е лидер в две категории заради светлини, спирачки и окачване

Проучване на Consumer Reports показа, че електромобилите на Tesla са най-евтините автомобили за период от 10 години. Но това не означава, че някой, който си купи такъв, ще кара десетилетие без проблеми. Друго проучване, публикувано този път в Германия, класира Model 3 на последно място по надеждност за втора поредна година.


TUV


Тестът TÜV е задължителна проверка на техническата изправност (официално) наречена „Hauptuntersuchung“, която всички автомобили, използвани по германските пътища, трябва да преминават на всеки 24 месеца, след като навършат три години. Проверява се състоянието и работата на всичко - от структурата на шасито до спирачките, кормилното управление, окачването, светлините и огромен списък от други елементи.

Това е тежък тест и една от всеки пет коли не успява да се справи. Model 3 на Tesla натрупа повече повреди от всяка друга кола в сегментите 2–3 и 4–5 години, главно поради проблеми със светлините, спирачките и окачването.


TUV


TÜV отбелязва, че последните две често са проблем с електромобилите поради теглото им в сравнение с еквивалентни автомобили с вътрешно горене и факта, че голяма част от спирачната сила се генерира чрез рекуперация на енергия, което означава, че спирачките не получават достатъчно натоварване за да ги поддържате в добро състояние.

„Големият пробег не може да прикрие лошото представяне на Model 3 - обяснява Йоахим Бюлер, управляващ директор на TÜV Association. - В допълнение към дефектите в спирачките и осите, Tesla има и особено голям брой светлинни дефекти. Това показва недостатъци в обслужването и поддръжката.“


Най-малко надеждните автомобили според TÜV (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #4
    10 rate up comment 5 rate down comment
    До 2 ( преди 1 ден )
    Проблемът със светлините се решава като застанеш срещу някоя стена и си ги регулираш през менюто от екрана.. проблемът им е, че не са настроени фабрично, а се очаква от собственика да си ги настрои.
  • #3
    11 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    ТУВ да вземат да тестват някой електричка на лед и сняг с включена рекуперация, иначе Тесла много изостават от останалите китайски коли, които вече имат по 3 екрана.
  • #2
    26 rate up comment 7 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 ден )
    До 1 - Абсолютно. А проблемите със светлините ги решаваш, като караш само през деня - И просто така - хоп!
  • #1
    8 rate up comment 24 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Проблемът със спирачките, който не е никакъв проблем, се решава, като един път в седмицата се спре рязко, за да се задействат най-накладките със сигурност. И просто така - хоп! - Модел 3 скача в другия край на класацията. Всяка технология си има особености, който трябва да се знаят. Например всеки знае, че ДВГ се нуждае от време да загрее и че трябва да се кара внимателно дотогава. Със спирачките на електромобилите е същото, само че е далеч по-дребна особеност, която пречи несравнимо по-малко.