IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW отново крие реалната мощност на M5

Измерване на стенд показва, че баварският седан развива колкото Mercedes-AMG GT 63 S E Performance (ВИДЕО)

BMW твърди, че новото M5 развива впечатляващите 727 к.с. и 1000 Нм въртящ, благодарение на своя 4,4-литров V8 с двойно турбокомпресор, съчетан с електрически мотор, който е интегриран в осемстепенната автоматична скоростна кутия. Нов дино-тест показва, че BMW може и да скромничи с официалните си данни, което не се случва за първи път (при F90, например, обявената мощност беше 600 к.с., но се оказа в действителност, че тя е близо 640)..


BMW M5


Скоро след като пристигна в САЩ, чисто нова сиво BMW M5 беше доставено на сервиза Performance Eurowerks в Илинойс. Там седанът беше качен на дино стенд, като измерването показа 696 к.с. и 998 Нм въртящ момент на колелата.

Както е добре известно, загубите от задвижващата система или разликата между мощността на двигателя и това, което достига до колелата варират, но ако се приложи традиционното правило за 15%, комбинираната мощност на V8 двигателя и електромотора е около 820 к.с. и 1194 Нм въртящ момент.


BMW M5


Тези невероятни цифри поставят новото M5 директно на територията на Mercedes-AMG GT 63 S E Performance с неговите 831 к.с. Въпреки това, Mercedes все още има значително предимство при въртящия момент, като AMG твърди, че той е 1400 Нм.

Баварският суперседан ускорява от 0 до 100 км/ч за около 3,4 секунди, но още по време на тестове, представители на някои медии бяха категорични, че колата определено е по-бърза. Това се дължи на моменталната реакция, осигурена от електрическия мотор при стартиране.



Сега на ход са различните ателието за тунинг, който ще решат да подобрят мощността на новото M5. Предишното поколение на модела беше много възприемчиво към модификации и едва ли ще мине много време, преди специалистите по тунинг да започнат да извличат над 1000 к.с от ревизирания V8 и електрическия мотор.


0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Ш ( преди 4 седмици )
    До8 С тоя спрян от производство 30 г скрааб е ясно кой е скъсан вестник с комплекси. Карай си там умрелата преднячка и внимавай със снега и не ги мисли хубавите мощни автомобили, ще ги гледаш на картинка. БМВ знаят как да си мерят мощността и винаги дават някой кон бонус за радост на карача.
  • #8
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Largo ( преди 4 седмици )
    За електронните *** в днешно време пари не давам не , че нямам , имам , но все пак е хубаво човек да не се поддава на излишни реклами особенно пък да ми хвалят баварец комплексарец не става а мерси , винаги съм бил на тезата ,че ми е по добре да си карам шведска кола и го разбрах особенно зимата на сняг , става въпрос за СААБ и не бих я заменил на този етап за друга
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    цифрите нямат значение всичко е относително на колко км. е автомобила температура на двигателя качество на гориво температура и влажност на входящия въздух надморска височина всичко оказва влияние и принципно стендовете се ползват за да имаш отправна точка над която се надгражда софтуерно и хардуерно двигателя и скоростна кутия всеки един двигател от една и съща заводска партида не може да има еднакви характеристики и стойности същото важи и при замерване в рамките на няколко минути разлика
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 4 седмици )
    Загубите от мотора до колелата не могат така условно да се приемат 15% или каквато и да била точна цифра. На предно имаш едни полуски помежду , при задно имаш още 2 метра кардан с лагери , а при 4х4 имаш още междинни дифове и прочее. Там вече загубите ще са поне 50% повече спрямо предното или условно вече от 15% на предно , отиват на 22 - 23% при 4х4. Така че М5 може и опира до 900 коня, което си е добре, много добре.
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 4 седмици )
    Загубите от мотора до колелата не могат така условно да се приемат 15% или каквато и да била точна цифра. На предно имаш едни полуски помежду , при задно имаш още 2 метра кардан с лагери , а при 4х4 имаш още междинни дифове и прочее. Там вече загубите ще са поне 50% повече спрямо предното или условно вече от 15% на предно , отиват на 22 - 23% при 4х4. Така че М5 може и опира до 900 коня, което си е добре, много добре.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    3 мерси за инфо!
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    новата 8-степенна автоматична трансмисия на ZF може да се използва в електрифицираните варианти PHEV и MHEV разликата е в мощноста на елдвигателя и батерията дали се зарежда от выншен източник и капацитета и съответно
  • #2
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Мм да пак сте загубени в превода,м5 2025 е PHEV+ 4.4 V8. Та не е мек хибрид и за какъв е-мотор на СК пишете..
  • #1
    0 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 седмици )
    ммммомент.. малко. Ако новата М5 е мека китка (е-мотор на СК, значи няма батерия а само 48В аку), как по дяволите това тежи 2.5т?!? Второ - е-мотра на СК, дава едни 10-12кс, но влиянието на ускоренито не е толкова голямо, еле пък както е написано "... моменталната реакция, осигурена от електрическия мотор при стартиране". Не е невъзможно и да греша, затова моля поправете невярното.