Какво ли не правят производителите, за да гарантират, че интересът на потенциалните купувачи към техните продукти няма да намалее! Една от съвременните тенденции е сътрудничество между автомобилни производители и марки, които са много далеч от света на техниката и колелата - например сътрудничество с модни брандове, които произвеждат луксозни облекла и аксесоари. Има обаче и примери за още по-интересни варианти на сътрудничество, за които може да узнаете в галерията.
10 необичайни автомобилни партньорства (ГАЛЕРИЯ):
Освен Lufthansa и Ford, подобно "авио-авто" сътрудничество създадоха Citroen и френската авиокомпания Air France още през 1988 година. Тогава всичко завърши с факта, че автомобилите от тази версия бяха продадени в много по-голям тираж от 5500 копия.
За лимитираната серия беше избрано странното име Madame, но самият хечбек се отличаваше със сериозно оборудване. Външно това беше дискретен, леко ъгловат автомобил с хромирани елементи. Интериорът посрещаше собствениците с кадифена тапицерия на седалките, изпълнена в черни и червени цветове.