Какво ли не правят производителите, за да гарантират, че интересът на потенциалните купувачи към техните продукти няма да намалее! Една от съвременните тенденции е сътрудничество между автомобилни производители и марки, които са много далеч от света на техниката и колелата - например сътрудничество с модни брандове, които произвеждат луксозни облекла и аксесоари. Има обаче и примери за още по-интересни варианти на сътрудничество, за които може да узнаете в галерията.
10 необичайни автомобилни партньорства (ГАЛЕРИЯ):
Още през 90-те години на миналия век Ford решава да претвори авиокомпанията Lufthansa в поредица автомобили, наречени Ford Ka Lufthansa. Вдъхновен от самолетното пътуване, интериорът на автомобила е проектиран възможно най-близо до този на самолетите на авиокомпанията.
Въпреки че не беше измислено кой знае какво, бяха направени удобни седалки от мека кожа и със същия сив цвят като тези в самолетите. За да се увеличи още повече приликата, тапицерията беше украсена с жълти кантове в стила на Lufthansa. Германските потребители харесаха модела и купиха 3000 бройки от него.