Какво ли не правят производителите, за да гарантират, че интересът на потенциалните купувачи към техните продукти няма да намалее! Една от съвременните тенденции е сътрудничество между автомобилни производители и марки, които са много далеч от света на техниката и колелата - например сътрудничество с модни брандове, които произвеждат луксозни облекла и аксесоари. Има обаче и примери за още по-интересни варианти на сътрудничество, за които може да узнаете в галерията.
10 необичайни автомобилни партньорства (ГАЛЕРИЯ):
Възползвайки се от факта, че през 2007 година телефоните Nokia бяха на върха на всички класации за популярност, Renault създаде сътрудничество с финландския производител. В основата беше хечбекът Renault Twingo, любим на младите хора. В опит още повече да се конкретизира аудиторията, беше решено колата да се оборудва с най-високотехнологичните системи по това време.
Моделът получи 140-ватова аудиосистема с CD и MP3 плейър, мощни високоговорители и дистанционно управление. Имаше и USB портове за собствениците на джаджи с възможност за свързване на iPod, както и Bluetooth. Освен това към RAM паметта на телефоните Nokia 6110 Navigator бяха добавени карти, които даваха на шофьора необходимата информация и съвети по избрания маршрут.