Какво ли не правят производителите, за да гарантират, че интересът на потенциалните купувачи към техните продукти няма да намалее! Една от съвременните тенденции е сътрудничество между автомобилни производители и марки, които са много далеч от света на техниката и колелата - например сътрудничество с модни брандове, които произвеждат луксозни облекла и аксесоари. Има обаче и примери за още по-интересни варианти на сътрудничество, за които може да узнаете в галерията.
10 необичайни автомобилни партньорства (ГАЛЕРИЯ):
Това сътрудничество стартира през 1998 година, когато кабелният тв канал MTV беше на върха на своята популярност. Ето защо градският хечбек Renault Clio с префикс MTV беше оборудван с особено усъвършенствана аудио система Extra Sound - осем високоговорителя и възможност за автоматично регулиране силата на звука при промяна на скоростта.
Външно музикалната версия на Renault Clio не се открояваше по никакъв начин, но в салона тапицерията на седалките беше променена, а бронята получи собствена емблема.