Какво ли не правят производителите, за да гарантират, че интересът на потенциалните купувачи към техните продукти няма да намалее! Една от съвременните тенденции е сътрудничество между автомобилни производители и марки, които са много далеч от света на техниката и колелата - например сътрудничество с модни брандове, които произвеждат луксозни облекла и аксесоари. Има обаче и примери за още по-интересни варианти на сътрудничество, за които може да узнаете в галерията.
10 необичайни автомобилни партньорства (ГАЛЕРИЯ):
Партньорството на Renault с Microsoft веднъж доведе до пускането на лимитирана серия на хечбека Twingo за колумбийския пазар. Тя носеше същото име като игровата конзола - XBOX 360. Всъщност, 220-те човека, които си купиха колата, получиха конзолата като бонус.
Автомобилът се отличаваше със стикери върху каросерията с името на конзолата, яркозелена цветова схема за дръжките на вратите и капачката на резервоар, както и лого върху стелките. Този автомобил с три врати имаше спортни брони, по-мощен двигател и радио Kenwood.