Какво ли не правят производителите, за да гарантират, че интересът на потенциалните купувачи към техните продукти няма да намалее! Една от съвременните тенденции е сътрудничество между автомобилни производители и марки, които са много далеч от света на техниката и колелата - например сътрудничество с модни брандове, които произвеждат луксозни облекла и аксесоари. Има обаче и примери за още по-интересни варианти на сътрудничество, за които може да узнаете в галерията.
10 необичайни автомобилни партньорства (ГАЛЕРИЯ):
Когато Nissan реши да стартира съвместен проект с детския тв канал Nickelodeon през 2012 година, автомобилният производител разчиташе на съществуващи примери. Например, Chevrolet, вдъхновен от филма "Трансформърс", създаде специална версия на Chevrolet Camaro. А самият Nissan вече си сътрудничеше с франчайза "Междузвездни войни". Тогава стана дума за създаването на "детска" версия на модела Nissan Note.
Нищо ново не бе замислено в оборудването или дизайна. Компанията просто добави няколко аксесоара с анимационни герои към интериора - Спондж Боб беше изобразен на облегалките за глава, а към таблета бяха включени безжични слушалки. Въпреки, че лимитираната серия не предлагаше нищо особено ново, Nissan успя да продаде хиляда бройки сред феновете на анимационната тематика.