IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi пуска нова автомобилна марка, наречена... AUDI

Германците показаха как ще изглеждат EV моделите, които ще бъдат само за Китай

Германският производител Audi представи в Шанхай концептуален модел, който ще се продава под нова марка. Тя се казва AUDI, като е резултат от обединение между луксозния бранд на VW Group и китайската SAIC. За последното се знаеше от доста време, но се очакваше, че маркетолозите на Audi ще проявят въображение и ще заслужат заплатите си.


AUDI E


За да избегнете объркването, макар че вече е късно за това, колите на новия бранд няма да носят легендарните четири пръстена. Вместо това тяхното лого ще се състои от четири главни букви AUDI. Затова и концепцията, показана в Китай, се казва AUDI Е, като тя дава началото на три производствени модела, първият от които ще излезе на пазара до средата на следващата година. И те ще се продават заедно с „редовните“ модели на Audi с лого с четири пръстена.

И докато обикновената компания Audi няма да изостави двигателите с вътрешно горене до края на десетилетието, нейната нова едноименна марка, изписана с главни букви, ще предлага само електромобили. Те ще се предлагат единствено в Китай, които ще изглеждат различно от глобалните модели, тъй като са насочени към местните клиенти.


AUDI E


Това се вижда и от първия модел на новата марка, които според създателите му съчетава германска ДНК с китайска иновация. Автомобилът е проектиран според вкусовете на местните потребители, които искат свързаност, автоматизация и производителност. За да се случи това, Audi и SAIC са създали усъвършенствана цифровизирана платформа, която ще бъде в основата на бъдещите автомобили AUDI.

Концепцията AUDI E използва два електрически мотора, за да генерира комбинирана мощност от 764 к.с. Обявеният пробег е 700 км по китайския цикъл WLTP, като той се осигурява от батерия с капацитет 100 kWh. 800-волтовата архитектура на автомобила поддържа бързо зареждане, осигурявайки 370 км за 10 минути. Ускорението от 0 до 100 км:ч отнема 3,6 секунди.


AUDI E


Дизайнът на концепцията е описан като минималистичен Sportback, който е „спокоен, но все пак впечатляващ“. Тънките фарове в горната част са свързани с по-тънка лента, където се вижда надпис AUDI. Мотивът продължава отзад с тесни задни светлини, ограждащи името на компанията. Като размери автомобилът е малко по-голям от Audi A6.

В салона се залага на голям 4K екран, който осигурява визуалната привлекателност и сложната свързаност, които китайските потребители търсят. Очакванията са, че голяма част от технологиите и функциите ще бъдат запазени и при серийните модели, които (според шефа на Audi - Гернот Дьолнер) ще бъде насочени към обещаващ и същевременно взискателен нов потребителски сегмент.


Още снимки на новата концепция - вижте в галерията:


0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Сергей Бессглокин ( преди 9 часа )
    Много бих желал да се появи някой деспотичен президент и да ви екстрадира в Китай. Там да ви накарат да работите в китайски завод при същите условия като китайците...
  • #23
    0 rate up comment 1 rate down comment
    до 17 ( преди 9 часа )
    Ти мозък на уррод ли имаш? Държавата не им оставя друг избор, освен да си купят нов автомобил, когато им трябва кола. Не им позволява стар. Няма "нов внос". В БГ хората си купуват стар премиум за 40 хил, вместо нов бюджетен за същите пари, защото държавата го позволява.
  • #22
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 21 ( преди 10 часа )
    Тръмп какво казва няма никакво значение. Има значение кой произвежда! Китайците вече държат и хляба и ножа. САЩ са зависими от Китай а не обратното. Китайцте продават навсякъде. Американците са консуматор. Кога последно сте виждали някаква нова стока на която да пише произведено в САЩ? Всичко вече идва от Азия.
  • #21
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Будинов ( преди 10 часа )
    Учудващо колко много хора вярват на измишльотината,,китайско чудо.Д.Тръмп го каза в прав текст миналият мандат,,Ние ви дадохме(разбирай целия западен свят +Ю.корея и Япония)Ноу Хау за да се измъкнете от мизерията,за благодарност вие крадете и копирате всичко.Както слязоха от рикшите и се качиха на коли,така скоро ще последва обратното
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 11 часа )
    19, изпревари ме! И това ако не е дебелочие и наглост - продъни ушите на хора тука, каква далавера са е-кошниците, иазвади бизнес модел как ще печелиш дори, как ДВГ го тровело и как в града ще мирише на рози и Шанел и т.н, а самия той - кара дизел! Не може да изкара 300км без да спре поне веднъж да пуши, пикае и яде.. Идея си няма от коли, но е критично мислещ (да вярва на всяко Тесла видео в нета) но задава правилните въпроси..
  • #19
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 12 часа )
    Тротинетката кара дизел и пуши по две кутии цигари дневно.После мърмори как другите го тровели.Пак двоен стандарт,а,тротка?
  • #18
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 16 ( преди 12 часа )
    За избора, китайците имат по-голям избор от европейците. Единственото ограничение за ДВГ е, че един ден от седмицата трябва да стои паркирано. Доколкото разбрах ден по избор на собственика. Но за разлика от европейците, политиката на китайците е за подпомагане, а не рестриктивна. Например в момента тече кампания, която раздава субсидии на всеки който е готов да замени стария си замърсяващ автомобил с ДВГ с електромобил. По този начин подпомагат както гражданите си, така и индустрията.
  • #17
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До 16 ( преди 12 часа )
    Искаш да кажеш че държавата задължава всеки китаец да си купи автомобил дори да не иска автомобил? Няма по- заблуден човек от тебе. Например в Шанхай, се чака ред с години за да получиш регистрационни номера без които не можеш да си купиш автомобил колкото и пари да имаш. За автомобил с ДВГ е още по-сложно. Записваш се в лотария и е въпрос на късмет Дали и кога ще получиш номер. На практика държавата им пречи да си купуват нови автомобили, а не им помага, камо ли да ги задължава.
  • #16
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 12 часа )
    Китайците купуват нови коли, не защото са по-богати от нас, а защото държавата не им оставя друг избор. И при нас продажбите щяха са са същите на глава от населението, ако имаше държавна политика. Брътвежите на 2-3-***, че нямали пари далеч не са представителна извадка. Българинът има пари за бюджетна нова кола - точно каквито са повечето продажби и в Китай, и в Европа, и в САЩ.
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 10 ( преди 13 часа )
    "Китай - богата държава, но все още с беден народ. Всички работят, но само големците в Партията богатеят." А България е бедна държава с богати българи. Автопаркът на България се състои от 2,5 милиона автомобила със средна възраст 22 години. В богат Китай, бедните китайци си купуват по 25 милиона чисто нови автомобила годишно. Всяка година! Дай боже на всяка държава такива бедни граждани.