IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi пуска нова автомобилна марка, наречена... AUDI

Германците показаха как ще изглеждат EV моделите, които ще бъдат само за Китай

Германският производител Audi представи в Шанхай концептуален модел, който ще се продава под нова марка. Тя се казва AUDI, като е резултат от обединение между луксозния бранд на VW Group и китайската SAIC. За последното се знаеше от доста време, но се очакваше, че маркетолозите на Audi ще проявят въображение и ще заслужат заплатите си.


AUDI E


За да избегнете объркването, макар че вече е късно за това, колите на новия бранд няма да носят легендарните четири пръстена. Вместо това тяхното лого ще се състои от четири главни букви AUDI. Затова и концепцията, показана в Китай, се казва AUDI Е, като тя дава началото на три производствени модела, първият от които ще излезе на пазара до средата на следващата година. И те ще се продават заедно с „редовните“ модели на Audi с лого с четири пръстена.

И докато обикновената компания Audi няма да изостави двигателите с вътрешно горене до края на десетилетието, нейната нова едноименна марка, изписана с главни букви, ще предлага само електромобили. Те ще се предлагат единствено в Китай, които ще изглеждат различно от глобалните модели, тъй като са насочени към местните клиенти.


AUDI E


Това се вижда и от първия модел на новата марка, които според създателите му съчетава германска ДНК с китайска иновация. Автомобилът е проектиран според вкусовете на местните потребители, които искат свързаност, автоматизация и производителност. За да се случи това, Audi и SAIC са създали усъвършенствана цифровизирана платформа, която ще бъде в основата на бъдещите автомобили AUDI.

Концепцията AUDI E използва два електрически мотора, за да генерира комбинирана мощност от 764 к.с. Обявеният пробег е 700 км по китайския цикъл WLTP, като той се осигурява от батерия с капацитет 100 kWh. 800-волтовата архитектура на автомобила поддържа бързо зареждане, осигурявайки 370 км за 10 минути. Ускорението от 0 до 100 км:ч отнема 3,6 секунди.


AUDI E


Дизайнът на концепцията е описан като минималистичен Sportback, който е „спокоен, но все пак впечатляващ“. Тънките фарове в горната част са свързани с по-тънка лента, където се вижда надпис AUDI. Мотивът продължава отзад с тесни задни светлини, ограждащи името на компанията. Като размери автомобилът е малко по-голям от Audi A6.

В салона се залага на голям 4K екран, който осигурява визуалната привлекателност и сложната свързаност, които китайските потребители търсят. Очакванията са, че голяма част от технологиите и функциите ще бъдат запазени и при серийните модели, които (според шефа на Audi - Гернот Дьолнер) ще бъде насочени към обещаващ и същевременно взискателен нов потребителски сегмент.


Още снимки на новата концепция - вижте в галерията:


0 от 500
  • #13
    5 rate up comment 4 rate down comment
    До 6 ( преди 2 седмици )
    Колко колонки за зареждане има пред вашия вход? А пред съседния вход? Става ли опашка от чакащи да зареждат? Само бензин и дизел ли има на колонките или има и пропан-бутан и метан? Списък ли правите да зареждате за да не стават опашки?
  • #12
    5 rate up comment 7 rate down comment
    До 10 ( преди 2 седмици )
    Богатството е разтегливо понятие. Например в Япония за 30 години не бяха вдигали заплатите, но хората не са обеднели. В Европа за последните 30 години заплатите се вдигат всяка година, но средния европеец Днес е много по-беден, отколкото преди 30 години, въпреки че взима два-три пъти по-голяма заплата оттогава насам. "Бедните" китайци всъщност имат огромна покупателна способност, защото всички стоки включително автомобилите, са много по-евтини отколкото в Европа.
  • #11
    1 rate up comment 6 rate down comment
    До 6 ( преди 2 седмици )
    Пак бъркаш мощност и енергия. Запомнете най-накрая че тези автомобили се нуждаят от ЕНЕРГИЯ за да се движат. Мощността няма никакво значение. Един климатик харчи само 1kW мощност, а този електромобил се зарежда с 500kW. По твоята логика харчи 500 пъти повече, но на практика един климатик харчи 24kWh на денонощие, а средностатистическия електромобил харчи 8kWh, което е три пъти по-малко от климатик. Хайде сега огледай се в квартала колко климатици има. Представи си три пъти повече зарядни.
  • #10
    4 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Китай - богата държава, но все още с беден народ. Всички работят, но само големците в Партията богатеят.
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Не знам защо все още като се каже "Китай" и всички правят някакви асоциации с реалността в Китай от преди 25 и повече години? Китайците са може би най работните хора на планетата. Докато ние дремахме и се занимавахме с "евроатлантически ценности" те се реформираха напълно, дръпнаха икономически и вече на практика са най богатата държава в света с най мащабните производства. Китай вече е на второ място след САЩ по брой мултимилионери. И ще станат първи до няколко години.
  • #8
    6 rate up comment 4 rate down comment
    До 7 ( преди 2 седмици )
    Някой желания е хубаво да бъдат ограничавани. Например ако съседът ти иска да се отоплява на стари гуми, ти ще се съгласиш ли? А ако като огладнее пожелае да ти разбие вратата да провери Какво имаш за ядене в хладилника, държавата трябва ли да се намеси в това негово желание? Да не говорим за ограничаването на желанията му, когато жена ти и дъщеря ти минават покрай него. Въпреки че ако се замислиш, само последните желания са естествени, при другите става въпрос какво може да си позволи.
  • #7
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Лудория ( преди 2 седмици )
    Европейците искат ДВГ без еко норми. Ама не ги слушат, защото някакви управляващи имат свое мнение, различно от това на европейците...
  • #6
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Хаха. 800 волта за около 50квч за 10 мин е има-няма 625А ток. Интересно как ще направят достатъчно зарядни за такива коли. Това е 10 пъти ампеража на апартамент- поне в България стандартното е 50А. Има ли трафопостове да подържат да се включат 10 нови жилища? Даже и в къща трябва да поръчаш инсталация като за малък цех за преработка на дървесина. Добре звучи като реклама иначе.
  • #5
    16 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Дали европейците не биха искали електромобил, който зарежда 370 км за 10 минути и ускорява за 3,6 секунди на цената на която ще се продава в Китай, А тук за същите пари не можеш да си купиш volkswagen golf TDI
  • #4
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Жалко за еврпееца, неговите изисквания са пластмаса навсякъде, цена минимум 60к евро както и колата да се чупи с 5 цифрени ремонти, за това и колиите които правят са съобразени с нашите изисквания...