IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 от най-икономичните дизелови коли в историята

Dieselgate плюс хибридите и електричките са на път да затрият любимците на Европа

Години наред, направо десетилетия, дизелите бяха безспорни майстори на икономията на гориво. С нарастващата популярност на електричките и покрай скандала Dieselgate те излязоха от мода. Е, на Запад.

У нас са доста тачени все още. И има защо. Съвременни дизелови автомобили сега са по-ефективни от всякога. И незнайно защо са подложени на тези гонения от ЕС.


10 от най-икономичните дизелови коли в историята (ГАЛЕРИЯ)

 

0 от 500
  • #20
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До 16 ( преди 9 часа )
    Като си я купуват а не си я произвеждат, държавата ги товари с непосилни такси за пренос и разпределение, както и други мрежови такси. Неслучайно В Германия има най-много фотоволтаични покриви върху жилищни сгради и най-много батерии за съхранение на глава от населението. Не пестят от така или иначе евтината електрическа енергия, а пестят от скъпите такси за пренос на тази енергия.
  • #19
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Preslav ( преди 9 часа )
    Че фият 1.9 jtd над милион км.и повече от 20г.дава разход на дълго 4л.Къде е прогресът искам да попитам?
  • #18
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До 17 ( преди 9 часа )
    Нали ти е казал човека, неговата баничарка с два тона багаж харчи 4, 5 на 100 с магистрална скорост. За по-голяма достоверност може да питаш и дизела, който минава по 100 000 км годишно с неговата баничарка и също харчи 4,5 на 100. Няма баничарка която да харчи повече!
  • #17
    1 rate up comment 7 rate down comment
    До Турбо ( преди 10 часа )
    Разходът на ток, който съм дал, е за Тесла У. Кажи ми кой дизел със същите размери харчи 4, 5.
  • #16
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 11 часа )
    Тротинетка,защо Мишлен,Ауди и Фолксваген затварят заводи в Европа,при толкова "евтина" възобновяема енергия?
  • #15
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Турбо ( преди 11 часа )
    Тесльо,какъв е този разход 7/100 за дизел? Моята баничарка е под 4,5/100 по 2,50 лв/л на ОМВ е 11,25 лв/100.Дълъг път да речем до Италия, Гърция или Турция веднъж седмично.
  • #14
    2 rate up comment 9 rate down comment
    До 12 ( преди 11 часа )
    Все още не сте схванали идеята, че възобновяемата енергия е евтина. Много евтина до безплатна, но съхранението засега е скъпо, защото батериите са скъпи. Колкото повече батерии от електромобилите излизат от употреба, толкова по-евтини и достъпни ще стават. Тогава и съхранението ще е евтино, а съответно и токът както за зареждане, така и за други нужди. Батериите които излизат от употреба от електромобилите и отиват за съхранение ще растат с геометрична прогресия през годините и ще стават милиони
  • #13
    5 rate up comment 5 rate down comment
    До Фюри ( преди 11 часа )
    Къде са тези 10-годишни електромобили за без пари да си купим? Тогава ще излиза сметката щом са по-евтини от автомобил на газ заради ниската остатъчна стойност. Как така хем твърдиш че съм много скъпи хем че са без пари. Първо се разбери със себе си преди да тръгнеш да спориш с някой друг. Последно хвани се за едната гледна точка за да има смисъл някой да ти отговаря въобще. В момента си като *** и айшето. Единият казал че ще вали а другия че няма да вали, така семейството им познало на 100%
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Fury ( преди 11 часа )
    До 10! Прав си за електричките, обаче имайте предвид, че са скъпи като първоначална инвестиция и с много малка остатъчна стойност. След 10 г. батериите са за смяна и реално колата не струва нищо, докато ДВГ продължава до има стойност и може да се движи още 10 г. без проблеми и пак ще има остатъчна стойност при продажба. Включи и това в сметката за евтиния ток.
  • #11
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 11 часа )
    Е, аз затова смятам в лева, защото всичко друго - киловати, литри са числа без възможност за смислено сравнение. Как ще сравниш нафта с ток в литри?! Това е причината да се смята в пари, за да е лесно и да се сравнят различни ДВГ. Защото разхода се смята с идеята за спестяване. Кола за кеф никой не й гледа разходаДай тогиз да сравняваме ограничителите на оборотите? На моята са 7800. На дизела колко? Малко, значи не струва, така ли?! Това е само пример, че трябва да се сравнява в нормални мерки.