IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Suzuki направи Vitara електрическа

Първият електромобил на японците трябва да очарова Европа с прилични цени и пробег

Японците от Suzuki най-накрая представиха първия си електрически автомобил. Добре дошъл на  eVitara. Тази кола превръща Suzuki в един от последните големи производители, навлезли на пазара на EV.
 
 
Suzuki eVitara
  
    
Предварително представен от удивителната концепция eVX през 2023 г., производственият модел идва в комбинация с име, което е познато на шофьорите на европейските пазари. Чист маркетингов ход, предназначен да спечели купувачи.

С дължина 4275 мм, ширина 1800 мм и височина 1636 мм, този SUV е малко по-голям от адаша си с ДВГ. Това го позиционира като съперник на коли като като Mini Aceman и Volvo EX40. eVitara се основава на новата архитектура Heartect-e, която е в основата на редица модели на Suzuki, включително  Swift . Тя е проектирана да увеличи максимално вътрешното пространство (ключов проблем при електромобилите поради батериите под пода). И твърди, че ще предложи повече от конкурентите. За тази цел разполага с междуосие от 2700 мм.
 
 
Suzuki eVitara
  
   
Suzuki ще представи петместната eVitara в Европа с избор от две батерии: сравнително малка 49kWh и по-голяма 61kWh. Официалните данни за обхвата все още не са оповестени, но японците гонеха 400 километра при по-слабата версия. Мощността идва от монтиран отпред мотор, който се предлага със 142 к.с. с по-малка батерия. Те скачат до 172 коня при по-големия пакет. И двата варианта дават същия въртящ момент от 140lb ft.

eVitara може да бъде купен и със задвижване на четирите колела (само с батерия от 61kWh) -  благодарение на допълнителен двигател с мощност 64 к.с. на задната ос. Това също повишава въртящия момент до 221lb ft. При тази настройка eVitara  е оборудван с Allgrip-e, система, която управлява двата мотора независимо за използване извън пътя, позволявайки „прецизен контрол“. Като част от нея може да се активира Trail Mode – диференциал с ограничено приплъзване за по-добра реакция.
 
 
Suzuki eVitara
  
       
Лично босът на Suzuki Тошихиро Сузуки каза, че eVitara е „разработен чрез многократни проби и грешки“, за да се създаде „лесен за използване“ EV. Той добави: „Въвеждането на eVitara представлява важен крайъгълен камък в постигането на въглеродна неутралност.“. Като част от този тласък Suzuki ще продължи да предлага „разнообразие от опции ато хибридни и plug-in хибридни превозни средства заедно с нарастваща гама от електромобили".

Цената на произвеждания засега само в Индия SUV все още не е потвърдена, но се очаква да следва политиката на Vitara като изгодна алтернатива в своя сегмент. В резултат на това базовата версия вероятно да започне от около 40 000 евро. Доставките за европейския пазар се очаква да стартират следващото лято.
 
 

0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    То ги има ценитете на EV3 в конфигуратора, 70 бона е малката батерия най-ниско ниво. Голямата батерия с читаво оборудване 100 бона, почти колкото една Тесла.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ще плащат индийски заплати и ще продават на европейски цени. Аригато ама не.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ще се прави в Индия...
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    При положение, че се очаква Киа ЕВ3 да е около 35 к евро с 600 км пробег, не е много ясно какво се очаква от тая витарка.
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Всяка обидна квалификация е подходяща за РУКоделието, дори му е малко. Подобни субекти, живеещи единствено, за да разпространяват лъжи и измами, не заслужават каквато и да е милост.
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до radoslav ( преди 1 месец )
    я да те видим колко по 40 евра можеш да извадиш бе *** смешен?
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    вече почти няма нормални коли за под 100к лв.
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Не им се продават коли, и тези ще ходят да гледат компир на село, защото се оказа че от ел коли не разбират
  • #3
    11 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Do 2 Просташката ти квалификация не е адекватен аргумент. 40000 евро е цена, при която влизаш в сбълъск с разнообразен каталог от автомобили, включително електрически, включителноо и предното поколение Витара. Освен това, тук говорим за първо поколение продукт. Винаги има "нещо за изчистване".
  • #2
    10 rate up comment 16 rate down comment
    radoslav ( преди 1 месец )
    Ами кажи им на японците че цената ти е висока защото си скъсан.