fallback

Audi пусна по-евтино A6 e-tron

Базовата версия няма quattro и е с по-малка батерия

Audi представи новата "базова" версия на A6 e-tron, която представлява електромобил със задно предаване и с мощност от 326 конски сили. Следващата новост е A6 e-tron quattro с 462 коня. Двата автомобила осигуряват пробег съответно от 627 и 716 километра с едно зареждане на батерията.

Интересна е и цената на модела със задно предаване. В Германия стартовата цена на Audi-то с мощност 326 конски сили започва от 62 800 евро. В същото време цената на версията A6 Avant e-tron започва от 64 450 евро, A6 Sportback e-tron quattro пък се продава за 79 800 евро, а A6 Avant e-tron quattro - за 81 450 евро.

Моделът monodrive или иначе казано - със задно предаване има по-малка батерия, която е с капацитет от 83kWh, докато версията quattro използва по-голяма батерия от 100kWh. A6 e-tron с един двигател достига първите сто километра в час за 6 секунди, докато по-мощния автомобил със задвижване на всички колела може да достигне тази отметка за 4.5 секунди.

И двата автомобила са с 800 V архитектура. Батерията на базовата версия на A6 e-tron може да получи заряд от 225 kW, което е достатъчно за зареждането ѝ от 10 до 80 процента само за 21 минути. Общият пробег е до 627 километра за A6 Sportback e-tron и до 598 километра за A6 Avant e-tron.

Моделите quattro могат да получат заряд от 270 kW, а батерията им също може да бъде заредена от 10 до 80 процента само за 21 минути. Пробегът тук е значително по-впечатляващ - 716 километра при A6 Sportback e-tron quattro и до 685 километра при A6 Avant e-tron quattro.

fallback
  • #3
    До 1 ( преди 6 часа )
    "И двата автомобила са с 800 V архитектура. Батерията на базовата версия на A6 e-tron може да получи заряд от 225 kW...Моделите quattro могат да получат заряд от 270 kW" тоест голямата батерия се зарежда с 270 kW. Това обаче също е стъпка назад, защото Тесла модел 3 още от 2017 година се зарежда с 250 kW, въпреки че има вече остарялата 400 v архитектура, която има физическо ограничение заради огромния ток по кабелите. Батериите могат да понесат много повече на 800 волта.
  • #2
    анонимен ( преди 6 часа )
    Малка батерия,малък пробег.От 200 км падна на 100.Ще се спира на всяко село и паланка за зареждане.
  • #1
    анонимен ( преди 6 часа )
    Тази батерия е правилният избор. При 220 кВт зареждане голямата не си оправдава теглото и цената. Само че заради отвратителния превод не се разбира дали малката батерия ще се предлага с quattro. Отивам в някой истински сайт да разбера.
fallback
Последни